کد خبر: ۱۲۶۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۳
رئیس هیات تکواندو استان اردبیل گفت: خبرنگاران، مدافعان حریم حقیقت و مجاهدان خستگی ناپذیر سنگر اطلاع‌رسانی در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تورج خوشروزی عصر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در اردبیل به نمایندگی از رسانه‌های استان، با اشاره به زحمات طاقت فرسای خبرنگاران در خدمت به جامعه اظهار کرد: خبرنگاران، مدافعان حریم حقیقت و مجاهدان خستگی ناپذیر سنگر اطلاع‌رسانی در جامعه هستند.

وی افزود: به‌دلیل شرایط موجود ناشی ازشیوع بیماری کرونا، امکان دیدار با خبرنگاران تلاشگر تمامی خبرگزاری‌ها و مطبوعات و کانال‌های مجازی استان فراهم نشد و از این‌رو با این حضور و به نمایندگی از تمام رسانه‌های استان، از خدمات خبرنگاران از سوی خانواده بزرگ تکواندو قدردانی می‌کنیم.

رئیس هیات تکواندو استان از تعامل حسنه و همکاری شایسته رسانه‌ها با مجموعه ورزش استان و حمایت رسانه‌ای از رشته تکواندو تشکر کرد و گفت: تجلیل از رسانه‌های حامی تکواندو از دوره سرپرستی هیات آغاز شده و در دوره جدید نیز همواره و با اولویت، در دستور کار قرار دارد .

گفتنی است؛ دبیر هیات استان و رییس هیات شهرستان نیز در این دیدار بر لزوم همراهی رسانه‌ها در جهت رشد و توسعه ورزش استان تاکید کردند.

انتهای پیام/3463/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار