کد خبر: ۱۲۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۳

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس علی رغم شکست برابر دوب آهن  با ۶۳ امتیاز قهرمانی خود در لیگ برتر را مسجل کرده بود تا بعد از این دیدار جشن قهرمانی خود را برپا کند. 

 حضور وزیر و سرپرست فدراسیون فوتبال
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به همراه حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال و مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس برای اهدا جام روی استیج در نظر گرفته شده قرار گرفتند.

پیراهن هایی با شماره۴ به نشان پوکر
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی مراسم جشن قهرمانی را شروع کردند که پیراهن های ویژه ای را برتن کرده بودند. این پیراهن به چهار جام منقش شده بود که به خاطر کسب چهار قهرمانی متوالی سرخپوشان در لیگ برتر است.

بوژیدار ، بوژادیر شد
گوینده ای برای جشن انتخاب شده بود که به جز صدای نامنساب حتی اسامی بازیکنان را هم درست تلفظ نمیکرد.بوژادیر و اوساگونا کریستین نام جدید بازیکنان خارجی این تیم بود. 

بازیکنان به خودشان مدال دادند
مدال های در نظر گرفته شده برای بازیکنان پرسپولیس روی استیج قرار داده شده بود که بازیکنان پس از رسیدن به این محل مدال ها را گردن یکدیگر می انداختند چرا که با توجه به پروتکل بهداشتی کسی برای اهدا مدال در جایگاه قرار نگرفته بود!

اهدا جام به کاپیتان پرسپولیس
جام قهرمانی نوزدهمین دوره رقابت  های لیگ برتر توسط مسعود سلطانی فر وزیر ورزش به سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس اهدا شد. بازیکنان پرسپولیس هر یک جام را در اختیار گرفتند و با بالا بردن آن عکسی به یادگار گرفتند. یحیی گل محمدی نیز این جام را در میان بازیکنان بالای سر برد.

شجاع و کری خوانی با شماره ۴
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در حالی که مدام با دستانش عدد ۴ را نشان می داد این برد را به هواداران پرسپولیس تقدیم کرد و گفت: سال بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. این که توانستیم به چهارمین قهرمانی پیاپی دست پیدا کنیم بسیار خوشحالیم چرا که سال سختی را پشت سر گذاشتیم. 

درخواست میثاقی از بازیکنان
با درخواست محمد حسین میثاقی و همراهی شجاع خلیل زاده چند بازیکن پرسپولیس به شادی مقابل دوربین پرداختند .بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از بالا بردن جام قهرمانی مقابل دوربین تلویزیونی به رقص محلی خطه شمال پرداختند و شادی خود را با هواداران تقسیم کردند. البته تلویزیون رقص خاص مهدی شیری را هم سانسور کرد. 

کنعانی زادگان: خوشحالم اولین جام را گرفتم
مدافع پرسپولیس در این مورد گفت: خوشحالم که توانستم در اولین سال حضورم در پرسپولیس به قهرمانی برسم. امیدوارم بتوانیم در جام حذفی هم قهرمان شویم. 

رکورد سیدجلال حسینی
مدافع باتجربه تیم فوتبال پرسپولیس که در چهار دوره اخیر جام قهرمانی سرخپوشان را بالای سر برده است به یک رکورد در فوتبال ایران دست پیدا کرد. سیدجلال تاکنون هشت عنوان قهرمانی را با تیم های مختلف کسب کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار