کد خبر: ۱۲۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
شرکت پتروشیمی نوری در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود، به صورت داوطلبانه با اجرای طرح حمایت از فرزندان آسمانی، در سومین سال متوالی، ۱۴۵ نفر دانش آموز یتیم ممتاز از شهرستان‌های عسلویه، جم، کنگان و دیر را با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد و چهارصد میلیون ریال تحت حمایت خود قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پتروشیمی نوری، حمایت‌های صورت گرفته برای ۶۲ دانش آموز پسر و ۸۳ دانش‌آموز دختر فرزندان آسمانی(ایتام ممتاز) در این طرح، شامل شش حوزه پاداش تحصیلی و افتخارآفرینی، برگزاری آئین تجلیل، اهداء بسته‌های لوازم التحریر، برگزاری کلاس‌ها و آزمون‌های تقویتی، خرید البسه مناسب، مشاوره تحصیلی و راهکارهای زندگی سالم است که در سال جاری برخی از این موارد با توجه به وضعیت کنونی بیماری کرونا، به صورت متناسب با شرایط پیشگیرانه انجام گرفته است.
طرح بزرگ حمایت و تجلیل از فرزندان آسمانی توسط پتروشیمی نوری با همکاری کمیته امداد امام خمینی( ره) استان بوشهر به صورت سالانه و با هدف توانمندسازی، تقویت انگیزه، افزایش روحیه خودباوری و ایجاد شور و نشاط در بین دانش آموزان و دانشجویان ممتاز و افتخارآفرین یتیم تحت پوشش کمیته امداد منطقه برگزار می‌شود.
در این طرح دانش آموزان و دانشجویان یتیم ممتاز جامعه پیرامونی شرکت، طی یک فرآیند مدون به صورت سالانه توسط روابط عمومی پتروشیمی نوری با همیاری واحدهای مددجوی ادارات کمیته امداد شهرستان های مربوطه شناسایی، پایش و نگهداشت می‌شوند.
اجرای این طرح علاوه بر برکات معنوی، قدمی موثر در راستای تقویت بنیه علمی و همچنین شادابی و پویایی فرزندان یتیم منطقه به شمار می‌آید.
گفتنی است، پتروشیمی نوری به عنوان سازمانی پیشرو و فعّال در حوزه ی مسئولیت اجتماعی، همواره رسیدگی به جوامع محلی خود را بسیار ارزشمند دانسته و در این راستا طرح ها و پروژه‌های متعددی را با همکاری نهادهای فعال در حوزه مسئولیت اجتماعی بخصوص از طریق شورای راهبردی پتروشیمی منطقه پارس، برنامه ریزی و اجرا کرده است. مشارکت در طرح‌های کمک‌های مومنانه برای قشر کم بضاعت جامعه و خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان‌های استان بوشهر در شرایط کنونی، از تازه ترین این اقدامات است.

نام:
ایمیل:
* نظر: