کد خبر: ۱۲۷۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران نقش هنرمندان را در جامعه بسیار مهم و تاثیرگذار دانست که با داشتن چنین نقشی می توانند در افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور موثر باشند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، دکترسیدمحمد کریمی روز دوشنبه در مراسم رونمایی از پوستر "نخستین جشنواره فیلم، عکس و پوستر صنعت بیمه"، نگاه هنرمندان به جامعه را به دلیل اقداماتشان، دقیق تر از اقشار دیگر جامعه دانست و افزود: هنرمند چه بخواهد و چه نخواهد با شهرت، محبوبیت و مقبولیتش تبدیل به الگوی بخشی از جامعه خواهد شد که همین شهرت مسئولیت هنرمند را در قبال جامعه مضاعف می کند.
وی با تاکید بر اینکه بیمه پیام آور آسایش و آرامش برای جامعه است، ادامه داد: هنرمند به واسطه نگاه دقیق تر و حساس تر به موضوعات در جامعه پیشرو بوده و می تواند در زمینه های مختلف اعم از اقتصادی, اجتماعی و ...اثر گذار ظاهر شود، طرح پرسش کند و با هنر خود به پرسش پاسخ دهد به همین دلیل شناخت هنرمندان از بیمه می تواند باعث گسترش صنعت بیمه در کشور شود.
وی همچنین بر نیاز بیمه به فرهنگ سازی و نقش هنرمندان در فرهنگسازی و اهمیت تولیدات هنری در ارتقای فرهنگ بیمه در میان مردم تاکید کرد.
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران اقدامات فرهنگی در زمان ریاست دکتر سلیمانی بر بیمه مرکزی را بسیار خوب دانست و خاطرنشان کرد: سندیکای بیمه گران آمادگی هرگونه کمک به برگزاری مطلوب این جشنواره را دارد.
دکتر مجید مشعلچی فیروز آبادی مدیرعامل بیمه کوثر نیز با اشاره به اینکه متاسفانه ضریب نفوذ بیمه در ایران نسبت به ضریب جهانی بسیار کمتر است، تصریح کرد: می توان با نهادینه سازی فرهنگ بیمه به افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور کمک کرد.
وی با بیان اینکه اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه دهد نخستین جشنواره فیلم، عکس و پوستر صنعت بیمه در آذرماه آینده بصورت حضوری برگزار خواهد شد، گفت: در غیراینصورت زیرساخت های برگزاری آنلاین و غیرحضوری این جشنواره مهیا شده است.
در پایان این مراسم از پوستر نخستین جشنواره فیلم، عکس و پوستر صنعت بیمه با حضور دکتر غلامرضا سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی، دکتر سیدمحمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و دکتر مجید مشعلچی فیروزآبادی مدیرعامل بیمه کوثر و هنرمندان حاضر در جلسه رونمایی شد.
قرار است نخستین جشنواره فیلم، عکس و پوستر صنعت بیمه از ۳ تا ۶ آذرماه برگزار شود و مهلت ارسال تولیدات برای حضور در مسابقه تا پایان آبان ماه خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: