کد خبر: ۱۲۷۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۷
سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن احساس می‌کند که بازیکنانش برای مصاف با شگفتی‌ساز این فصل لیگ قهرمانان اروپا آماده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در نشست خبری پیش از بازی امشب (چهارشنبه) مردانش مقابل آتالانتا در تک بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازی مقابل آتالانتا کار سختی خواهد بود. این یک چالش بزرگ است اما همیشه احتمالاتی هست. آتالانتا سبک بازی بی‌نظیری دارد و با 7 بازیکن دست به حمله می‌زند. بازی مقابل‌شان سخت است. آنها یک تیم هجومی و فوق‌العاده هستند که گل‌های زیادی می‌زنند. با این حال ما هم فرصت‌هایی برای پیدا کردن فضا خواهیم داشت اما باید خوب بازی کنیم.

توخل افزود: انتظارم این است که این بازی یک بازی تاکتیکی از آب درآید. آخرین جلسه تمرینی ما ترکیبی خود از تمرکز و روحیه تیمی بود. یاد گرفته‌ایم که با هم فشار‌‌ها را تحمل کنیم و در کنار هم بجنگیم. همه ما این احساس را داریم که به بهترین شکل برای بازی آماده شده‌ایم. بردن دو فینال اخیر جام‌های حذفی و اتحادیه برای ما واقعاً‌ مهم بود. بازگشت به زمین بازی بعد از 4 ماه بازی نکردن سخت بود اما بازیکنان ما در بازی‌های قبلی‌شان نشان دادند که از نظر روانی آمادگی از سر گرفتن مسابقات را دارند.

 

توخل درباره شرایط کیلیان امباپه و امکان حضور او در بازی مقابل آتالانتا هم اظهار داشت: اگر او خوب تمرین کند و هیچ مشکل جدی هم نداشته باشد و اتفاق غیرمترقبه‌ای رخ ندهد، در تیم خواهد بود. ایکاردی؟ در مورد او باید صبور باشیم. هفته پیش او نمی‌توانست بدود اما از دیروز دوباره دویدن را آغاز کرد. مصدومیتش در تمرینات یک حادثه و بدشانسی بود.

پار‌سن‌ژرمن از ساعت 23:30 به وقت تهران به مصاف آتالانتا می‌رود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار