کد خبر: ۱۲۷۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
برگزاری موفقیت آمیز مجمع سال1399با شناسایی 700ریال سود و تخصیص350ریال به سهامداران ،تداوم توفیق بزرگترین بیمه خصوصی کشور تا مجمع سال1400 را تثبیت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین ،نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا با اظهار امیدواری نسبت به تداوم موفقیت های بیمه آسیا در سال 1399، گفت: تولید 75 هزار میلیارد ریال حق بیمه در پایان سال 1399 یک برآورد علمی و حرفه ای است که با تدابیر مدیریت ارشد و همت و تلاش خانواده بزرگ بیمه آسیا محقق خواهد شد.
مدیر عامل بیمه آسیا عرضه محصولات جدید بیمه ای را ضروری دانست و اظهار داشت: بررسي و اجراي طرح هاي تحقيقاتي و محصولات جديد و پشتيباني از طرح هاي جديد بيمه اي با همکاری بین رشته ای مدیریت های فنی و اهتمام کارشناسان، از برنامه های بیمه آسیا در سال 1399 است.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا ارتقای سطح توانگري شرکت و تقویت شبکه فروش را یکی از اولویت های این شرکت برشمرد و بیان داشت: با استقرار نظام و استاندارد هاي مرتبط با امور مشتريان ، توسعه محصولات با شناسايي نياز مشتريان و ايجاد مزيت رقابتي در بازار و گسترش و ارتقای مسيرهاي ارتباط با مشتري و جايگاه مشتري و رسيدگي به شکايات، امیدواریم شاهد تحولات اساسی در حوزه مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع در بیمه آسیا باشیم.
مدیر عامل بیمه آسیا با تصریح افزايش فروش بيمه هاي خرد و انعقاد قراردادهاي گروهي در جهت توسعه بازار و تقويت برند شركت ،گفت: اصلاح تركيب پرتفوي بيمه اي و توسعه فروش در بيمه هاي با سود مناسب و پالايش پرتفوي زيانده، مواردی است که با رصد بازار بیمه کشور و بررسی های فنی در دو حوزه بیمه های اشخاص و اموال باید مورد توجه قرار گیرد.
مسعود بادین بهبود فرآيند نظارت ها به منظور حصول اطمينان از صحت روند امور در راستاي اهداف و برنامه هاي شرکت را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: برهمین مبنا، ايجاد ساز و كار مناسب در جهت افزايش اطمينان بخشي به گزارشات و شفافيت اطلاعات در بخش هاي مالي و فني از برنامه های مدون بیمه آسیا است.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا با اشاره به اینکه سرمایه انسانی ،رکن اساسی شرکت های بیمه است،گفت: ارتقای سطح دانش و مهارت کاري کارکنان و شبکه فروش براي خدمت رساني بهتر و افزايش سطح رضايت مشتريان ،ارتقای سطح بهره وري منابع انساني، افزايش توانمندي كاركنان و توسعه آموزشهاي كاربردي و اثربخش وتشکيل ساختار سازماني مناسب به منظور تسريع در فرآيندهاي صدور و خسارت به عنوان اولویت های بیمه آسیا در حوزه سرمایه انسانی در سال 1399مطرح می باشد.
مسعود بادین با تصریح لزوم حرکت به سمت الکترونیکی شدن خدمات بیمه ای ،بیان داشت: توسعه و ارتقای نرم افزارهاي بيمه اي مطابق با استاندارد و آيين نامه بيمه مرکزي و انجام تمهيدات لازم برای پياده سازي و اجراي استانداردهاي بين المللي گزارشگري مالي ،موارد مورد نظر مدیریت ارشد بیمه آسیا است که در سال 1399به جد پیگیری خواهد شد.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا با اشاره به انعقاد قرار داد با بیش از 400بیمارستان و مراکز درمانی در سراسر کشور ،اظهار داشت: توسعه سامانه صماد (صدور معرفی نامه آنلاین درمان) و شبکه ملی کارشناسان برخط بیمه های درمان بیمه آسیا در سراسر کشوراز برنامه های پیش بینی شده بیمه آسیا در بخش درمان است که امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده بتوانیم ارائه خدمات بیمه ای مجازی به بیمه شدگان را محقق سازیم.
مدیر عامل بیمه آسیا با تصریح به روز رسانی نرم‌افزار آسیا همراه ویژه تلفن‌های همراه با رویکرد ارائه خدمات پس از فروش برای سیستم عامل اندروید ،بیان داشت:نسخه جدید نرم‌افزار آسیا همراه، با قابلیت های پرداخت اقساط ، نمایش اندوخته بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری ، استعلام اصالت بیمه نامه صادره توسط کلیه شرکت ها ،نمایش بیمه نامه های فعال بیمه گذار ،نمایش نزدیک ترین مراکز ارائه خدمات ،راهنمای دریافت خسارت به تفکیک رشته های بیمه ایی،امکان ثبت شکایت و پیشنهاد و انجام نظر سنجی بر روی سایت اطلاع رسانی بیمه آسیا بارگذاری شده است.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا، برنامه ریزی برای حضور در کشور های همجوار را از دیگر فعالیت های آتی بیمه آسیا ذکر کرد و افزود: با بررسی های کارشناسی انجام شده، مقدمات لازم برای حضور و فعالیت بیمه ای در کشور های همسایه انجام شده است و امیدواریم در سال 1399 این مهم محقق شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: