کد خبر: ۱۲۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران با واریز غیرحضوری کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ نزد این بانک برای پیوستن به پویش رزمایش همدلی پیشگام شده و از عموم هموطنان به ویژه کارکنان، کارگزاران، مشتریان و سهامداران بانک درخواست کرد در این پویش نوع‌دوستانه مشارکت نمایند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران، شیری تصریح کرد: پیرو بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر شکل‌گیری «نهضت تعاون و احسان» و تداوم رزمایش همدلی و نهضت کمک مؤمنانه در کشور به دلیل وضعیت نامطلوب اقتصادی مردم در شرایط شیوع ویروس کرونا و همچنین دعوت مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای مشارکت در این رزمایش، بنده نیز در این طرح مومنانه و نوع‌دوستانه مشارکت کرده و از هموطنان نیز دعوت می‌نمایم با مشارکت حداقلی خود در این طرح، نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا را یاری کنیم.
وی افزود: هموطنان می‌توانید از طریق شماره گیری #۱۴* و درگاه‌های الکترونیکی و همچنین اپلیکیشن‌های پرداخت نسبت به واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ نزد پست‌بانک‌ایران اقدام نموده و در این پویش سراسری مشارکت نمایند.
‌مدیرعامل پست بانک ایران با اعلام اینکه انتظار داریم "کسی از قلم نیفتد" تأکید کرد: هموطنان می توانند به صورت آنلاین و غیرحضوری و از طریق درگاه‌های الکترونیکی تمامی بانک‌های کشور نسبت به واریز کمک‌های نقدی خود اقدام نمایند.
شیری خاطرنشان ساخت: مرحله دوم پویش "ایران‌همدل" برای جذب کمک‌های مؤمنانه با عنوان رزمایش همدلی، همزمان با عیدسعید غدیرخم از هفدهم مردادماه سال جاری در سراسر کشور با مشارکت وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های مردم نهاد از جمله پست بانک ایران به عنوان بانک پیشگام در اقتصاد دیجیتال؛ انتخاب اول مشتریان مناطق روستایی و کمترتوسعه‌یافته آغاز شده است.
وی افزود: کارکنان و کارگزاران این بانک در مرحله اول رزمایش همدلی که با عنوان "پست‌بانک‌ایران برای ایران‌همدل برگزار شد، استقبال خوبی بعمل آوردند.
مدیرعامل پست بانک ایران درپایان با تأکید بر انجام عملیات بانکی ازطریق درگاه‌های الکترونیکی و غیرحضوری به جهت شیوع ویروس کرونا اعلام کرد: درگاه های اینترنت‌بانک، همراه بانک، تلفنبانک، اپلیکیشن سکه همراه و دستگاه‌های خودپرداز پست‌بانک‌ایران، آماده واریز کمک‌های نقدی مشتریان این بانک به صورت شبانه‌روزی و آنلاین به شماره کارت اعلام شده می‌باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: