کد خبر: ۱۲۷۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۶
نخستین دوره کنسرت‌های آنلاین موسیقی نواحی ایران از ۲۳ تا ۲۶ مرداد، در بازار بزرگ خواهد شد. در این کنسرت‌ها، هنرمندان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، کرمانشاه، لرستان، خراسان، خوزستان و آذربایجان اجرا خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اولین دوره کنسرت‌های آنلاین موسیقی نواحی با حمایت دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با همکاری بنیاد رودکی، توسط انجمن موسیقی ایران برگزار می‌شود.

این مجموعه کنسرت‌های آنلاین که از طریق صفحه مجازی انجمن موسیقی ایران و رسانه «هفدانگ» پخش می‌شود، دو اجرا در ساعت‌های ۲۱ و ۲۱:۴۵ خواهند داشت.

تاریخ و عنوان اولین دوره کنسرت‌های آنلاین موسیقی نواحی ایران به ترتیب زیر اعلام شده است:

اولین اجرای موسیقی نواحی در روز پنجشنبه ۲۳ مرداد، با هنرمندی خداداد شکل زهی و فاروق رحمانی از هنرمندان سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود و سپس ساعت ۲۱:۴۵ حیدر سلمانی و حیدر احمدی از هنرمندان بوشهر، اجرای برنامه خواهند داشت. 

روز جمعه ۲۴ مرداد، در ساعت ۲۱، سیدآرش شهریاری و میلاد داول به اجرای موسیقی کرمانشاهی می‌پردازند و ساعت ۲۱:۴۵ احسان عبدی پور و بابک پیمانی از هنرمندان لرستان، میزبان مردم خواهند بود.

در سومین روز، یعنی شنبه ۲۵ مرداد، علی درافشان و غلام‌رسول صوفی از هنرمندان شرق خراسان، ساعت ۲۱ به اجرای برنامه می‌پردازند و ساعت۲۱:۴۵ همان روز، هنرمندان خوزستانی، احمد بیت‌سیاح و سعید سیاحی، مردم را به اجرای یک موسیقی محلی مهمان خواهند کرد.

در آخرین روز، یکشنبه ۲۶ مرداد، ابتدا در ساعت ۲۱، ایوب سعیدی به اجرای موسیقی شمال خراسان می‌پردازد و در اجرای دوم، ساعت ۲۱:۴۵، سونار نچاری و پانیذ ستاری با اجرای موسیقی آذری، هنرنمایی می‌کنند.

۵۷۵۷

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار