کد خبر: ۱۲۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۶
رییس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی در زمینه مقابله با کرونا، دروس نیم‌سال جدید تحصیلی در این دانشگاه به صورت مجازی برنامه‌ریزی شده است.
به گزارش صبحانه،رییس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی در زمینه مقابله با کرونا، دروس نیم‌سال جدید تحصیلی در این دانشگاه به صورت مجازی برنامه‌ریزی شده است.

دکتر محمد کافی افزود: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده و در راستای حفظ سلامت دانشجویان و فاصله گذاری اجتماعی، برنامه آموزشی این دانشگاه به صورت غیر حضوری ادامه خواهد یافت و هر زمان شرایط مناسب شد بلافاصله به آموزش حضوری بازخواهیم گشت.  
وی ادامه داد: طبق دستورالعملهای ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، حضور دانشجویان در مکان های آموزشی به صورت حضوری وجود نخواهد داشت و به همین دلیل دروس به صورت غیر حضوری ارئه می‌شود.
رییس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: تابستان سال جاری برخی از دروس عملی با راهکارهای مناسب از سوی اساتید و دانشگاه برگزار شد تا دانشجویانی که در حال فراغت از تحصیل هستند دچار مشکل نشوند ولی برای سایر دانشجویان این درس‌ها ناتمام باقی ماند تا زمانی که امکان ارائه این دروس به صورت حضوری مهیا شود.
وی افزود: برای انجام رساله و پایان‌نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی، مقرر شده است در صورت امکان، برخی از آنها بتوانند در خارج از دانشگاه فعالیت علمی خود را ادامه دهند و در غیر اینصورت با هماهنگی های لازم و رعایت دستورالعملها در دانشگاه حضور یابند.
دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان سومین مرکز آموزش عالی دیرقدمت ایران پس از دانشگاه‌های تهران و تبریز در گستره‌ ۳۰۰ هکتاری با برخورداری از ۱۳ خوابگاه دانشجویی، امکانات رفاهی و خدماتی ۲۵ هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در ۱۳ دانشکده و هفت پژوهشکده دارد.
همچنین ۸۱۰ عضو هیأت علمی در قالب ۶۰ گروه آموزشی این دانشگاه مشغول تدریس هستند.
دانشگاه فردوسی مشهد رتبه ۴۷۰ را در بین ۵۰۰ دانشگاه برتر دنیا در چارچوب "نظام رتبه‌بندی لایدن ۲۰۱۹" کسب کرده است

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار