کد خبر: ۱۲۷۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۶
سازمان مدیریت پسماند شهرداری خبرداد؛
سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره‌ی تفکیک مجدد زباله‌ها در سطح شهر توضیحاتی داد.

مسعود عابدی مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به فعالیت مجدد پیمانکار‌های جمع آوری پسماند خشک گفت:به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور از اوایل اسفند ماه فرآیند تفکیک زباله و پسماند را متوقف کردیم.

عابدی با بیان اینکه روزانه حدود ۷ هزار تن زباله در سطح تهران تولید می‌شود و اگر این حجم زیاد تفکیک نشود فاجعه محیط زیستی رخ خواهد داد گفت: با هماهنگی که با ستاد مقابله با کرونا استان تهران و دریافت مجوز‌های لازم پس از دو ماه که زباله‌ها دفن می‌شد دوباره این تفکیک زباله از سر گرفته شد.

وی ادامه داد:در حال حاضر زباله‌ها با رعایت ساز و کار‌های بهداشتی تفکیک می‌ شود و پسماند‌های بیمارستانی و عفونی طبق روال گذشته دفن می‌شود، همچنین پسماند‌هایی مثل دستکش و ماسک در قسمت پردازش آراد کوه جدا می‌کنیم و می سوزانیم و سایر مواد قابل تفکیک را تفکیک می‌کنیم.

مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری با توجه به توقف دو ماه فعالیت پیمانکار‌های جمع آوری پسماند خشک گفت:زمان حدودا دو ماهی که پیمانکاران فعالیت نداشتند مبلغ این مدت از قرارداد ثبت شده کسر شده وهمچنین حقوق کارگران این مجموعه نیز در زمان عدم فعالیت پرداخت شده است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار