کد خبر: ۱۲۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۹
امام جمعه الموت:
قزوین- امام جمعه الموت گفت: باید به جای فامیل بازی مدیران شایسته را انتخاب کنید تا کارهای مردم با سرعت بیشتری انجام شده و مشکلات کمتر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسینی امام جمعه الموت عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری بخش الموت شرقی که با حضور استاندار و نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی در خانه فرهنگ معلم کلایه برگزار شد اظهار داشت: در نظام اسلامی در ۴۰ سال گذشته کارهای زیادی شده و کارهای متعددی هم باقیمانده که باید کارهای زمین مانده را در اولویت قرار دهیم.

وی بیان کرد: باور کنیم انقلاب شده و حواسمان را برای ادای امانت سنگینی که شهدا بر دوش ما گذاشته‌اند جمع کنیم تا کوتاهی نکنیم.

حسینی تصریح کرد: گاهی کارهایی می‌شود که در شأن نظام نیست و از نمایندگان انتظار داریم صدای مردم باشند و مانند مدرس صدای رسای مردم باشند و فکر نکنند که یک نفر صدایی ندارد و همانگونه که امام یک نفر بود و قیام کرد و انقلاب را به پیروزی رساند هر نماینده می‌تواند مؤثر باشد.

وی افزود: موانع دست و پا گیر را بردارید و نگذارید کار دست نا اهل بیفتد و اگر در این وضعیت با طولانی شدن کارها موجب شوید که سرمایه گذار فراری شود دیگر توسعه منطقه محقق نمی‌شود.

امام جمعه الموت یادآور شد: چند ماه قبل قرار شد مشکلات دریاچه اوان برطرف شود اما متولی کار معلوم نیست در حالی که انتظار داریم زمینه حضور بخش خصوصی برای سرمایه گذاری مهیا شود.

وی اظهار داشت: با همکاری بخش خصوصی این منطقه می‌تواند متحول شود و اینکه دریافت استعلام از ادارات ماه‌ها زمان ببرد منطقی نیست و باید ببینیم اشکال از مدیران است یا قانون اشکال دارد.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: اگر مدیران شایسته را انتخاب کنید مشکلات کمتر می‌شود قرار نیست بستگان ما مدیر شوند در ادارات ما اسم نظام اسلامی است ولی خیلی کارها هنوز اسلامی نشده است.

وی گفت: اگر مدیری نتواند مردم را تکریم کند و کارش را به فردا موکول کند شایسته مدیریت نیست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار