کد خبر: ۱۲۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از افزایش ۲ هزار تومانی قیمت موز در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هر کیلو موز ۱۲ هزار تا ۱۶ هزار تومان است.
به گزارش صبحانه، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از افزایش ۲ هزار تومانی قیمت موز در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هر کیلو موز ۱۲ هزار تا ۱۶ هزار تومان است.

اسداله کارگر از رکود حاکم بر بازار میوه و صیفی خبر داد و گفت: با توجه به تعطیلی جشن‌ها و مراسم عروسی و کاهش مصرف میوه تقاضای چندانی برای خرید در بازار وجود ندارد.

وی از افزایش ۲ هزار تومانی قیمت موز در بازار خبر داد و افزود: هم اکنون هر کیلو موز با نرخ ۱۲ هزار تا ۱۶ هزار تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار و با احتساب ۳۵ درصد سود در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود.

کارگر قیمت هر کیلو انبه را ۳۰ هزار تا ۴۸ هزار تومان اعلام کرد و گفت: نرخ کنونی هر کیلو انگور بی دانه ۱۲ هزار تا ۱۷ هزار تومان، انگور رطبی ۶ هزار تا ۱۰ هزار تومان، انگور عسگری ۶ هزار تا ۱۱ هزار تومان، آلبالو ۱۲ هزار تا ۱۸ هزار تومان، آلو سیاه ۴ هزار تا ۸ هزار تومان، آلو قطره طلا ۴ هزار تا ۱۲ هزار تومان، توت فرنگی ۱۰ هزار تا ۲۰ هزار تومان، زردآلو ۱۲ هزار تا ۱۷ هزار تومان، سیب گلاب ۸ هزار تا ۱۴ هزار تومان و شلیل شبرنگ ۵ هزار تا ۱۱ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی ادامه داد: در حال حاضر هر کیلو خیار بوته‌ای با نرخ ۳ هزار تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، خیار گلخانه ۳ هزار تا ۶ هزار تومان، گلابی بیروتی ۱۵ هزار تا ۲۰ هزار تومان، گلابی شاه میوه ۱۲ هزار تا ۲۰ هزار تومان، گیلاس تکدانه ۱۷ هزار تا ۲۵ هزار تومان، گیلاس صورتی ۶ هزار تا ۱۰ هزار تومان، هلو انجیری ۸ هزار تا ۱۳ هزار تومان، هلو هسته جدا ۷ هزار تا ۱۲ هزار تومان، خربزه ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان، طالبی ۲ هزار تا ۵ هزار تومان و هندوانه یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار عرضه می‌شود.

وی قیمت هر کیلو بادمجان قلمی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: قیمت هر کیلو بادمجان گلخانه ۵ هزار تا ۷ هزار تومان، بادمجان دلمه ۳ هزار تا ۵ هزار تومان، پیاز شیری یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، پیاز قرمز ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان، پیاز زرد یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان، بامیه ۷ هزار تا ۱۰ هزار تومان، سیب زمینی یک هزار و ۷۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، سیر خشک ۱۵ هزار تا ۵ هزار تومان و غوره عسگری ۴ هزار تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان است.

این مقام مسئول با اشاره به نرخ سایر انواع صیفی در بازار بیان کرد: هم اکنون هر کیلو فلفل تند ریز با نرخ ۳ هزار تا ۷ هزار تومان، فلفل دلمه سبز ۵ هزار تا ۱۰ هزار تومان، فلفل شیرین ۸ هزار تا ۱۵ هزار تومان، کلم بروکلی ۸ هزار تا ۱۴ هزار تومان، کاهو پیچ سالادی یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، کاهو رسمی ۲ هزار تا ۳ هزار تومان، کرفس یک هزار تا ۳ هزار تومان، کلم سفید و قرمز ۲ هزار تا ۴ هزار تومان، گل کلم ۳ هزار تا ۵ هزار تومان، گوجه فرنگی یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، لوبیا سبز ۵ هزار تا ۷ هزار تومان، لیموترش ۵ هزار تا ۷ هزار تومان، لیموترش ریز ۸ هزار تا ۱۲ هزار تومان، لیموترش سنگی ۸ هزار تا ۱۲ هزار تومان و هویج ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار و با احتساب ۳۵ درصد سود در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود.

وی قیمت هر کیلو سبزی جور (پلو، آش، قورمه) را ۲ هزار تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان و سبزی خوردن را ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان اعلام کرد.

کارگر ادامه داد: علی رغم افزایش قیمت موز نسبت به هفته‌های اخیر، اما قیمت آن نسبت به میوه‌های دیگر متعادل است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار