کد خبر: ۱۲۸۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
مدیرعامل بانک کشاورزی سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را نماد پیروزی ایمان و استقامت بر ظالمان و روز پرشکوهی در تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی دانست و افزود: بانک کشاورزی در مسیر درست، با الگو برداری از ایستادگی و مقاومت آزادگان،در حال حرکت رو به جلو است و با وجود این که تحریم های ظالمانه،شیوع بیماری کرونا و ... مشکلاتی را ایجاد کرده است ولی باتلاش همکاران و مراقبت های لازم از نظر رشد منابع،توازن منابع و مصارف نسبت به مدت مشابه در سال های قبل وضعیت بهتری داریم.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، روح اله خدارحمی صبح روز یکشنبه 26مرداد در آیین تجلیل از آزادگان این بانک افزود: آزادگان مصداق ایستادگی و مقاومت در برابر ظالمان اند و ما در پیگیری امور و انجام وظایفمان از آنان الگو می گیریم.
وی اضافه کرد: مسیر گذشته علی رغم همه سختی ها ادامه دارد و همانطور که در عرصه دفاع مقدس حماسه آفرینی شد،امروز نیز در عرصه های اقتصادی و دیپلماتیک استقامت و تلاش مردم یادآور همان تلاش ها و استقامت دوران دفاع مقدس است.
خدارحمی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و سایر مسائل که مشکلاتی را برای جامعه ایجاد کرده است خاطر نشان کرد:محور مقاومت و ایستادگی آثار خود را به جای می گذارد و علی رغم این سختی ها و تحریم های ظالمانه دشمن، به برکت رهبری عالمانه رهبر فرزانه انقلاب همچنین پشتیبانی و استقامت مردم،کشور در مسیر پیشرفت و جهش حرکت می کند.
مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه ما مکلف و موظیم در مسیر رفع مشکلات مردم حرکت کنیم تصریح کرد:خوشبختانه روحیه جهادی در بانک کشاورزی حاکم است وبرای تقویت بنیان اقتصاد و کشاورزی کشور تلاش می شود.
وی آزادگان وایثارگران را در این افتخارآفرینی سهیم دانست و گفت:ما در بانک کشاورزی از این ایثار،مقاومت،ایستادگی و آزادگی درس می گیریم و در مسیر سازندگی،رونق کشاورزی و جهش تولید ایفای نقش خواهیم کرد.
خدارحمی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در 4ماهه نخست سال جاری از نظر پرداخت تسهیلات با هدف جهش تولید در بخش کشاورزی حرکت های خوبی صورت گرفته است و میزان پرداختی ها به مراتب بیشتر از مدت مشابه در سال های قبل است.
خدارحمی با بیان اینکه اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در دستور کار بانک کشاورزی قرار دارد افزود:در ارائه خدمات بانکی به مشتریان نیز جزو بانک های پیشتاز هستیم و در برخی از شاخص ها در رده های اول و دوم قرار داریم.
وی این موفقیت ها را مدیون الگو برداری از استقامت و تلاش ایثارگران و آزادگان دانست و ابراز امیدواری کرد با گسترش روحیه استقامت و فداکاری این موفقیت ها ادامه داشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: