کد خبر: ۱۲۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
دکتر مرتضی اکبری ضمن تبریک فرارسیدن ۲۶ مرداد ماه سالروز آغاز بازگشت آزادگان به ميهن اسلامي گفت: پيروزي در جنگ اقتصادي و تحقق اقتصاد مقاومتي با ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه ميسر مي شود.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر اکبری با اشاره به نقش فرهنگ ایثار و ايثارگري در جامعه بيان داشت: امروز عرصه هاي ايثار تغيير کرده و بيش از هر زمان ديگري، توسعه مفهوم ايثار و ايثارگري در جامعه ايران نياز است.
وی افزود: در گذشته انسان ها برای تحقق و حفظ آرمان هایشان از جان خویش دست مي کشيدند، در حالي که امروز نگاه مادي انسان ها بيشتر گسترش يافته و نياز است تا بار ديگر فرهنگ ايثار، ازخود گذشتگي و شهادت احيا شود.
مدیرعامل بانک مهر ایران ادامه داد: استراتژی دشمنان به جنگ اقتصادی تغيير کرده و لازم است همانگونه که در دوران دفاع مقدس تمام اقشار با همدلي و ايثار براي دفاع از کشور بسيج شدند، براي رونق اقتصادي نيز تلاش كنند.
وی نظام بانکی را از مهمترین ارکان اقتصاد کشور دانست و اظهارداشت: هر تلاشی که درراستاي تحقق نقش بانك در رونق توليد و ايجاد اشتغال انجام گيرد درحقيقت حركتي براي پيروزي در جنگ اقتصادي است.
دکتر مرتضی اکبری تصریح کرد: خوشبختانه به دلیل ماهيت بانک مهر ايران اين روحيه در ميان همكاران به شدت وجود دارد و كاركنان بانك در اين شرايط اقتصادي به شكل جهادي عمل مي كنند.
وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی اقتصاد کشور بانک مهرایران موفق به رشد ۱۷ درصدي در منابع و همچنين كاهش و حفظ مطالبات به ميزان يك درصد شده است كه اين امر به اهتمام همكاران و تلاش هاي جهادگرانه آنان دلالت دارد.
مدیرعامل بانک مهرایران، حفظ روحیه همدلی و همکاري را رمز پيروزي در دفاع مقدس دانست و گفت: درحال حاضر در سيستم اداري کشور نياز به همان روحيه داريم زيرا کاهش همدلي موجب هدررفتن انرژي و توان مجموعه خواهد شد.
در پایان، باتوجه به شرایط شیوع بیماري در کشور و به علت رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي و فاصله گذاري اجتماعي لوح تقديري و هديه اي به رسم ياد بود به اکبر ترکيان رييس اداره کل حسابداري و بودجه كه از آزادگان هشت سال دفاع مقدس است به نمايندگي از طرف آزادگان، جانبازان و ايثارگران بانك، اهدا شد.
شایان ذکر است، در این مراسم مجید وکیل مشاور مديرعامل و رئيس اداره کل حوزه مديريت و محبوبه رنجبر رئيس اداره کل روابط عمومي نيز حضور داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: