کد خبر: ۱۲۸۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
ششمین گردهمایی سالانه راهکارهای توسعه فروش بیمه های عمرو پس انداز بیمه آسیا با حضور نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران ، رئیس کانون انجمن های صنفی نمایندگان، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های خدمات بیمه ای، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی نمایندگان استان تهران و تنی چند از نمایندگان برتر فروش بیمه های عمرو پس انداز بیمه آسیا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین ، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در سخنانی با تبریک موفقیت های بیمه آسیا و اظهار امیدواری نسبت به تداوم آن در سال 1399 ، گفت: بیمه های زندگی در بیمه آسیا با توجه به تورم موجود، رشد خوبی داشته است. این موفقیت مرهون تلاش شبکه فروش توانمند و حرفه ای این شرکت است.
مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به سهم بالای شبکه فروش در کسب پرتفوی بیمه آسیا اظهار داشت: بی تردید، همبستگی و همدلی بین بخش های مختلف شرکت و شبکه فروش توانسته است این موفقیت ها به ارمغان آورد.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا با مرور عملکرد سال گذشته بیمه آسیا و ارزیابی بسیار مطلوب از این عملکرد، بیان داشت: در سال 1398 بالغ بر 60 هزارمیلیارد ریال فروش داشتیم که رشد 36 درصدی را نشان می دهد که این درصد افزایش بسیار چشمگیر و ارزشمند است.
مسعود بادین در ادامه، به برگزاری موفقیت آمیز مجامع فصلی و نتایج خوب آن، ریسک سنجی مناسب و اصلاح ترکیب پرتفوی در شرکت و آموزش 1200 نماینده تخصصی بیمه های زندگی اشازه کرده و بر نظارت و کنترل جدی در عملیات بیمه ای تاکید کرد.
مدیرعامل بیمه آسیا در پایان با تصریح تورم موجود یادآوری کرد، در کنار افزایش حق بیمه باید به افزایش تعداد بیمه نامه ها هم توجه داشت.
گفتنی است، مهدی شریفی، عضو هیات مدیره و معاون فنی بیمه های اشخاص و مسئولیت نیز در این مراسم در سخنانی با اشاره به روند رو به رشد بیمه های زندگی و نقش پر رنگ تر این نوع بیمه ها در بازار بیمه در آینده، اظهار امیدواری کرد با همدلی و همراهی واحدهای ستادی و صف، سال 1399 مملو از موفقیت به ویژه برای شبکه فروش باشد.
سربخشیان، مدیر بیمه های عمروپس انداز نیز در سخنانی با ارائه گزارشی از فرایند برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات فروش بیمه های جامع عمر و پس انداز ، موضوعات جایگاه بیمه های زندگی در صنعت بیمه و بیمه آسیا ، ترکیب پرتفوی بیمه های زندگی پرداخت و اهم اقدامات و راهکارهای توسعه بیمه های زندگی را برشمرد.
اهدای لوح تقدیر به تنی چند از نمایندگان برتر چهاردهمین دوره مسابقات فروش بیمه های جامع عمر و پس انداز توسط مدیر عامل بیمه آسیا بخش پایانی این گردهمایی بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: