کد خبر: ۱۲۸۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
مدیرعامل منطقه آزادکیش در پیامی بابیان اینکه در جامعه ای که به فرهنگ غنی اسلامی مزین شده، طبیب تجلی اسم شافی خداوند است،افزود: حرفه پزشکی ازمصادیق ایثار درخدمت به خلق به شمار می رود.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش طی پیامی روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است: "یکم شهریور سالروز ولادت دانشمند برجسته و طبیب حاذق و نامدار ایرانی، شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک بر تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی کشور به ویژه پزشکان تلاشگر جزیره کیش خجسته باد.
در جامعه ای که به فرهنگ غنی اسلامی مزین شده، طبیب تجلی اسم شافی خداوند است و حرفه مقدس پزشکی، از مصادیق ارزشمند ایثار در خدمت به خلق و جلب رضایت حضرت حق بشمار می رود. انسان هایی سخت کوش و بلند همت که علم طبابت را با حکمت و اخلاق در آمیخته و در سایه الطاف الهی برای التیام دردهای بیماران سخت می کوشند.
امسال پزشکان و پرستاران میهن اسلامی و جزیره کیش روزهای بسیار سخت و پرکاری را پشت سرگذاشتند چراکه با شیوع پاندمی کرونا در خط مقدم مقابله با همه گیرشدن این بیماری ایستاده و ایثارگرانه برای نجات جان بیماران و حفظ سلامت مردم جانفشانی کردند. تلاش مخلصانه ای که بی گمان در پیشگاه خداوند رحمان اجری عظیم و پاداشی بزرگ خواهد داشت. ساکنان جزیره کیش نیز خاطره زحمات طلایه داران عرصه سلامت را برای همیشه در قلب خود حفظ کرده و قدردان آنها خواهند بود.
با گرامیداشت این مناسبت ارزشمند، روزپزشک را به تمامی کسانی که در کسوت پر افتخار پزشکی به خدمت رسانی مشغولند تبریک عرض نموده و از تلاش خالصانه آنها در تامین سلامت هموطنان و ارائه خدمات ارزنده سپاسگزارم.
امید است که تمامی پزشکان ایران اسلامی به ویژه پزشکان و دست اندرکاران بهداشت و درمان در جزیره زیبای کیش در پرتو لطف خداوند همواره از موهبت تندرستی و شادکامی بهره مند بوده و در مسیر توسعه سلامت جامعه، کوشا و پویا باشند."

نام:
ایمیل:
* نظر: