کد خبر: ۱۲۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
نشست هم اندیشی مدیر عامل بانک ملی ایران با فعالان اقتصادی استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران در این نشست که با حضور دکتر محمدرضا حسین زاده مدیر عامل بانک ملی ایران، دکتر مجتبی یوسفی نماینده حوزه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان ارشد بانک و همچنین جمعی از صاحبان صنایع استان خوزستان در سالن حافظ ادارات مركزي اين بانك برگزارشد، مدیر عامل بانک ملی ایران طی سخنانی اظهار داشت: استان خوزستان برای همه مردم ما عزیز است و در دوران دفاع مقدس خط مقدم کشور بوده است و حق بزرگی بر گردن همه ما دارد. ما نیز در بانک ملی ایران تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم تا آنجا که ممکن است دستگیر صنایع و کارخانجات تولیدی در این استان باشیم و چرخ صنعت همواره در این استان گردش داشته باشد و البته این وظیفه همه ما و مسئولان کشور است که نگاه ویژه‌ای به این استان داشته باشند.
وی افزود بانک ملی ایران هیچ علاقه‌ای به تملیک واحدهای تولیدی ندارد و در واقع بانک ها به ناچار واحدهایی را که تعطیل هستند و هیچ بازدهی ندارند، تملیک می­کنند و امیدوارم که این وضعیت برای صنایع استان خوزستان پیش نیاید و همه کارخانجات بتوانند با قدرت و با تمام ظرفیت به تولید خود و رونق اقتصادی استان بپردازند.
در ابتدای این نشست در پنلی که با حضور یوسفی نماینده حوزه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون، علی موسوی زاده معاون اعتباری بانک و تنی چند از مسئولان بانک و استان خوزستان برگزار شد، یوسفی گزارشی از وضعیت صنایع و کارخانه های تولیدی در استان ارائه کرد و ضمن تقدیر از بانک ملی ایران به جهت توجه به صنایع در این استان ، خواستار توجه و رسیدگی بیشتر بانک ها به وضعیت اقتصادی و تولیدی در استان خوزستان شد.
موسوی زاده نیز اظهار داشت استان خوزستان مظهر دلاوری و رشادت در کشور است و بانک ملی ایران همواره نگاه ویژه ای به این استان داشته و سعی کرده ایم تا با تمام امکانات و استفاده از ظرفیت های قانونی، صنایع استان خوزستان را یاری کنیم.
در پایان این نشست تنی چند از فعالان اقتصادی استان به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و راهکارهای برون رفت از این مشکلات توسط مدیرعامل بانك ملي ايران و مسئولان حاضر در جلسه بررسی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: