کد خبر: ۱۲۸۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامي ايران و بانک قرض الحسنه مهر ايران تفاهم نامه اي را به منظور گسترش همکاري هاي دوجانبه و بهره مندي خانواده قايقراني کشور از تسهيلات ارزان قيمت خريد کالا و خدمات ايراني با يكديگر امضا كردند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، نشست مشترک با حضور نمایندگان فدراسیون قايقراني در محل ساختمان مرکزي بانک قرض الحسنه مهر ايران برگزار و نسبت به انعقاد تفاهم نامه همكاري اقدام شد.
یوسف نجدی مدیر امور استان ها، عباس رنجبرانی معاون شعب بانک مهر ايران در استان تهران و عليرضا سهرابيان رئيس، محمد تقي محمديان سرپرست خزانه داري و ساجدي روابط عمومي فدراسيون قايقراني ج.ا.ايران در مراسم امضاي اين تفاهمنامه حضور داشتند.
نجدی در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از زحمات رئيس فدراسيون قايقراني، به ظرفيت بالاي همکاري ميان دو مجموعه و دست آوردهاي بانک در ۵ ماه ابتداي سال جاري اشاره و ابراز اميدواري کرد تا بانك مهرايران همچون گذشته در زمينه همكاري با فدراسيون هاي ورزشي و جامعه ورزش كشور علل خصوص خانواده بزرگ قايقراني خدمات قرض الحسنه ارائه كند.
در ادامه، دکتر علیرضا سهرابیان ابراز خرسندی کرد تا گامی محکم در جهت بهبود معيشت و کمك به رفع احتياجات ضروري ورزشكاران و پرسنل فدراسيون برداشته شود.
وی با اشاره به جلسه برگزار شده با تولید کنندگان تجهیزات قایقراني در هفته گذشته اظهار داشت: توليد کنندگان ما توان بالايي دارند و در بخش هاي مختلف نشان داده اند که مي توانيم در داخل کشور خيلي كارها را انجام دهيم ، تا بتوانيم با كمك بانك و حمايت از توليد كنندگان داخلي، اين نگرش را در ورزشكاران ايجاد كنيم كه توان داخلي توليد چيزي از توليدات وارداتي كم ندارد و با حمايت از آن ها مي توانيم از ظرفيت هايمان استفاده كنيم .
شایان ذکر است، بر اساس تفاهمنامه منعقد شده این تسهیلات در قالب طرح کالا کارت و اقساط ۶، ۹ و ۱۲ ماهه و کارمزد كمتر از ۴ درصد برای خريد از پذيرندگان طرف قرارداد بانك مهر ايران با عامليت شعبه اميركبير پرداخت مي شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: