کد خبر: ۱۲۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
با حضورمدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان مدیرعامل و مدیران بیمه آسیا، سامانه پرداخت خسارت سیار این شرکت راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در مراسم راه اندازی سامانه پرداخت خسارت سیار، با قدردانی از تلاش کادر فنی این شرکت در راه اندازی این سامانه، دقت، سرعت و کیفیت در ارائه خدمات به مردم را از اولویت های مهم بیمه آسیا برشمرد.
وی تاکید کرد: بیمه آسیا به منظور تکریم بیمه گذاران و مشتریان خود، توجه ویژه ای به رضایتمندی آنان دارد و در این راستا، توسعه شبکه فروش و شعب در سراسر کشور و ارائه سامانه های خدمات بیمه ای را در دستور کار خود قرار داده است.
سامانه پرداخت خسارت سیار بیمه آسیا از اول شهریور ماه در جهت سرعت بخشیدن به پرداخت خسارت و تسهیل امور بیمه گذاران، در مناطق 22 گانه شهر تهران آماده ارائه خدمات است.
بنابر این گزارش، بیمه‌گذاران خودروهای سواری بیمه‌های اتومبیل بیمه‌آسیا (ثالث و بدنه) در شهر تهران می‌توانند برای ارزیابی خسارت‌های وارد شده به خودروی خود، بدون مراجعه به واحدهای پرداخت خسارت این شرکت، در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت7:30 تا18:30 و در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی از ساعت 9 تا 14 از طریق تماس با شماره گویای 8707 ، از خدمات سامانه پرداخت خسارت سیار بیمه‌آسیا بهره مند شوند.
این گزارش می افزاید، در صورت تماس بیمه گذاران با این سامانه، کارشناسان ارزیاب بیمه آسیا به محل حادثه اعزام می شوند و فرآیند کارشناسی و ارزیابی خسارت را به انجام می رسانند. در این حال، امکان مشاهده آنلاین مراحل و اقدامات انجام شده به صورت همزمان در وب سرویس مربوطه، وجود دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: