کد خبر: ۱۲۹۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت:‌ منطقه 18 پایتخت دارای حجم وسیعی از بافت فرسوده است ولی به دلیل بدهی شهرداری به بانک شهر رفع این مشکل با کندی همراه شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره مشکلات منطقه 18 پایتخت اظهار داشت:‌ منطقه 18 دارای  حجم زیادی بافت فرسوده است که این موضوع سبب معضلات اجتماعی و مشکلات فراوان برای ساکنان منطقه شده است.

وی افزود: علیرغم پیگیری‌های شورای شهر و سازمان نوسازی تغییر چندانی در وضعیت نوسازی منطقه 18 صورت نگرفته و دلیل آن بانک شهر است.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت:‌ بدهی‌های شهرداری به بانک شهر دردسرهایی در زمینه نوسازی بافت فرسوده ایجاد کرده است که باید اقدامات لازم جهت رفع این موضوع صورت گیرد.

نژادبهرام درباره موضوع دستفروشان در منطقه 18 گفت:‌ما از شهرداری‌های مناطق 17، 18، 16 و 15 درخواست کرده‌ایم که نسبت به ساماندهی دستفروشان با توجه به پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا اقدام کنند و قطعا شهرداری منطقه 18 با توجه به زمین‌های باز و خالی که دارد می‌تواند از آن  جهت بهره‌مندی دستفروشان استفاده کند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار