کد خبر: ۱۲۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
گروه استان‌ها- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امدادرسانی ۴۴۳ حادثه دیده در پی بارندگی‌های اخیر در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند ، به نقل از روابط عمومی هلال احمر خراسان جنوبی ، محمدرضا رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بارندگی‌های اخیر در استان اظهار داشت: به دنبال این بارندگی‌ها نیروهای هلال احمر به 12 منطقه آسیب‌دیده از سیل و آبگرفتگی اعزام شدند. 

وی با بیان اینکه "در این ماموریت‌ها به 443 حادثه دیده در چهار شهرستان خدمات امدادی ارائه شد" ادامه داد: 331 حادثه‌دیده در شهرستان بیرجند، 80 نفر در خوسف، 24 نفر در سربیشه و 8 نفر در نهبندان از خدمات امدادی هلال احمر بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: 90 نیروی امدادی در قالب 32 تیم عملیاتی در این امدادرسانی‌ها حضور داشتند.

رضایی از به کارگیری 31 خودرو در این امدادرسانی‌ها خبر داد و افزود: 44 عدد ست سبک نجات، یک ست کوهستان، 12 موتور پمپ و کف کش در این امدادرسانی‌ها به کارگیری شده است.

وی با بیان اینکه 56 بسته مواد غذایی بین حادثه دیدگان توزیع شده است گفت: نیروهای امدادی تا سحرگاه امروز در حال امدادرسانی بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به مسدود بودن راه‌ها در روستاهای خوسف و منطقه گیوک، توزیع اقلام زیستی در این مناطق ادامه دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع رعد و برق، رگبار پراکنده و احتمال جاری شدن رواناب در شهرستان‌های خوسف، نهبندان و سربیشه  نیروهای عملیاتی در آمادگی کامل هستند.

انتهای پیام/252/س

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار