کد خبر: ۱۳۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
در هفته منتهی به ۶ شهریور ماه، ۸۸۶ هزار و ۱۷۹ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۶۹ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ماقبل به ترتیب رشد ۲۵ و ۳۲ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از «کالاخبر»؛ طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۳۳۷ هزار و ۸۸۴ تن انواع کالا به ارزش ۳۵ هزار و ۴۹۲ میلیارد ریال معامله شد.
در این تالار ۳۲۶ هزار و ۲۹۷ تن فولاد، ۷ هزار و ۸۴۰ تن آلومینیوم، ۳ هزار و ۱۴۰ تن مس، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۱۲۰ تن سولفور مولیبدن، ۴۷۵ تن شمش روی و ۲۰ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.
همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۵۲۵ هزار و ۱۸۸ تن انواع کالا به ارزش ۳۳ هزار و ۶۳۳ میلیارد ریال به فروش رسید.
در این تالار ۲۰۴ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۱۴۹ هزار و ۸۷۴ تن قیر، ۸۳ هزار و ۸۱۰ تن مواد پلیمری، ۳۵ هزار و ۶۰ تن مواد شیمیایی، ۴۸ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، یک هزار و ۲۶۰ تن عایق رطوبتی، یک هزار و ۴۱۴ تن روغن پایه، ۱۵۰ تن آرگون و ۷۰۰ تن گوگرد معامله شد.
همچنین تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران هم میزبان دادوستد ۲۵۰ کیلوگرم زعفران رشته ای بود.
بازار فرعی نیز طی هفته مذکور دادوستد ۳ هزار و ۱۰۷ تن انواع محصول را تجربه کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: