کد خبر: ۱۳۰۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
اسماعیل للـه گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران، در پیامی فرا رسیدن هفته بانکداری اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:
بسمه تعالی
همکاران خدوم و ساعی نظام بانکی
سلام علیکم
فرا رسیدن دهم شهریور ماه سالروز تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا و آغاز هفته بانکداری اسلامی را محضر تمامی شما عزیزان و فعالان جبهه اقتصادی صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.
قانون عملیات بانکی بدون ربا به عنوان یکی از قوانین مترقی و تأثیرگذار کشور پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در جهت اعتلای نظام بانکی و تسهیل مسیر خدمت‌رسانی به جامعه و مردم از رهگذر شریعت اسلامی بود و هم اکنون و پس از گذشت قریب به چهار دهه، بیش از هر زمان دیگر کارآمدی و انتفاع آن برای جامعه، مشتریان و نظام بانکی آشکار و محرز شده است.
بانک رفاه کارگران نیز به عنوان یک بانک باتجربه، اجتماعی و منضبط نظام بانکی از نخستین روزهای تصویب قانون بانکی بدون ربا همواره اهتمام و تلاش شایان ذکری مصروف داشته تا تمامی جوانب این قانون را به منصه ظهور و اجرا بگذارد و به مشتریان و ذی‌نفعان معزز، خدمات بانکی ارائه نماید.
خداوند سبحان را شاکریم و بسیار خرسند که بانک رفاه کارگران همراستا با سیاست های کلان اقتصادی و شبکه بانکی در این سال‌ها توانسته‌ علاوه بر تکریم مشتریان و پاسخگویی به نیازها و خواسته‌های ایشان مطابق با قوانین و شرع دین مبین اسلام، در مسیر توسعه و پیشرفت میهن اسلامی مؤثر واقع گردد.
بار دیگر ضمن تبریک هفته بانکداری اسلامی، از درگاه خداوند متعال اعتلا و توسعه ایران اسلامی، بالندگی روز افزون شبکه بانکی کشور و صحت، سلامت و بهروزی تمامی شما عزیزان را مسألت دارم.
اسماعیل للـه‌گانی

نام:
ایمیل:
* نظر: