کد خبر: ۱۳۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
رئيس كل اسبق بانك مركزي:
رئيس كل اسبق بانك مركزي با اشاره به ​آغاز شصت و نهمین سال فعالیت بانک صادرات ایران گفت: بانك صادرات ایران با مديريت مناسب، از زیان‌دهی خارج شد.

بانك صادرات ایران با مديريت مناسب، از زیان‌دهی خارج شد

رئيس كل اسبق بانك مركزي با اشاره به ارزيابي‌اش از عملكرد بانك صادرات ایران، گفت: بانك صادرات ایران با مديريت مناسبی که اعمال کرد، توانست از زیان‌دهی خارج شده و یکی از بانک‌های پیشرو و شایسته کشور شود.

به گزارش تجارت آنلاین از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، محمود بهمني با اشاره به آغاز شصت و نهمين سال فعالیت بانك صادرات ایران، گفت: این بانک امروزه شرايط مناسبی دارد و اگر تسهيلات تکلیفی و یا تسهیلات یارانه‌ای به بانك صادرات ایران تحميل نشود و تسهیلات بازگشت داشته باشند، همچنان مي‌تواند يكي از بانك‌هاي پيشرو و خوب كشورمان باشد.
‌وي افزود: بانك صادرات ایران، بانك قديمي و خصوصي است و می‌تواند شرايط مناسب‌تر از اين هم وضعیت فعلی هم داشته باشد.
نماینده سابق مردم ساوجبلاغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موقعيت فعلي بانك صادرات ایران و چشم‌انداز آينده گفت: معتقدم كه چشم‌انداز آینده این بانک مي‌تواند بهتر از اين باشد. البته بايد مقداري خود را از دولت جدا كند تا بتواند مديريت درست و صحيح خود را اعمال كند.
بهمني با اشاره به قرار گرفتن بانك صادرات ایران در سيبل تحريم‌ها و موفقيت اين بانك گفت: تمام بانك‌هاي كشور در حال حاضر تحريم هستند و متاسفانه اجازه نمي‌دهند كه بانك‌هاي ما با بانك‌هاي خارجي كار كنند.
وی تصریح کرد: اگر بانك صادرات ایران را با دیگر بانك‌هاي داخلي مقايسه كنيم يكي از بانك‌هاي موفق و شايسته در زمینه‌های مختلف است.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار