کد خبر: ۱۳۰۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، گفت: 15 شهریورماه، آخرین مهلت ارایه الکترونیکی اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره بهار 1399 می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از رسانه مالیاتی ایران، محمد مسیحی با بیان این مطلب اعلام داشت: براساس مصوبه شورای عالی اقتصادی و با تصویب ستاد ملی مدیریت کرونا، موعدهای مقرر در قانون مالیات های مستقیم و قانون مالیات برارزش افزوده نسبت به تسلیم اظهارنامه های مالیاتی و رسیدگی های مالیاتی به مدت دو ماه تمدید شد.
وی ادامه داد: باتوجه به اینکه مطابق قانون، موعد ارائه اظهارنامه مالیات برارزش افزوده دوره بهار، 15 تیرماه می باشد، لذا براساس مصوبه مذکور، این دسته از مودیان محترم تا 15 شهریورماه 1399 مهلت دارند اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده این دوره خود را با مراجعه به سامانه مالیات بر ارزش افزوده به نشانی evat.ir به صورت الکترونیکی تسلیم و مالیات متعلق را پرداخت نمایند.
گفتنی است فعالان اقتصادی در صورت عدم ارایه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی، علاوه بر محرومیت از تسهیلات و معافیت مالیاتی، مشمول جرایم قانونی غیرقابل بخشش خواهند شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: