کد خبر: ۱۳۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
بانک تجارت در راستای اجرای برنامه فروش سهام «صندوق پالایشی یکم» به کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌های مشتری خود تسهیلات ویژه خرید سهام این صندوق را اعطا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، با توجه به برنامه‌های دولت برای عرضه مرحله دوم واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) تحت عنوان «سرمایه‌گذاری پالایشی یکم» این بانک ضمن آماده سازی درگاه‌های متنوع فروش سهام این صندوق، تسهیلاتی را برای کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌های مشتری خود در نظر گرفته است.
تسهیلات اعطایی خرید واحدهای ETF به هر یک از کارکنان شرکت‌های مشتری سازمانی بانک و اعضای خانواده آنان 50 میلیون ریال (تا سقف 250 میلیون ریال برای هر خانوار) بوده و مدت بازپرداخت آن نیز 12 ماه تعیین شده است که با توجه به محدودیت اعلام شده توسط سازمان خصوصی‌سازی، مبلغ تسهیلات برابر با مابه‌التفاوت مبالغ خریداری شده واحدهای دارایکم توسط متقاضی/اعضای تحت سرپرستی وی تا سقف 50 میلیون ریال خواهد بود.
این تسهیلات با ضمانت مشتری سازمانی بانک و نیز ضمانت یک نفر از همکاران متقاضی در قالب عقد مرابحه و صرفا جهت خرید واحدهای ETF به پرسنل شرکت‌های مشتری بانک و اعضای خانواده تحت سرپرستی ایشان پرداخت می‌شود.
با نگاهی به درآمدزایی بیش از صددرصدی سهام دارایکم برای خریداران این سهم و از آنجا که در مرحله اول عرضه این واحدها شاهد استقبال قابل ملاحظه هموطنان بودیم بانک تجارت این تسهیلات را با هدف جلب رضایت مشتریان خود و در راستای برنامه‌های اقتصادی دولت، اعطا می‌کند.
شرکت‌ها و سازمان‌هایی که درخواست پرداخت این تسهیلات به کارکنان خود را دارند می‌توانند به مدیریت‌های مناطق بانک تجارت در استان فعالیت خود مراجعه کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز ارتباط مشتریان این بانک به شماره 1554 تماس حاصل کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: