کد خبر: ۱۳۱۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
شرکت بیمه دی با رعایت اصول مشتری مداری، خسارت آتش سوزی وارد شده به چند واحد مجتمع تجاری پردیس جزیره کیش را جبران کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی؛ شرکت بیمه دی با هدف گسترش بازار و توسعه سهم در کلیه رشته های بیمه ای، بیمه گزاران متعددی در مناطق آزاد کشور دارد که بیمه نامه آتش سوزی چند واحد در مجتمع تجاری پردیس منطقه آزاد کیش از این دست است که پس از اعلام خسارت از طرف بیمه شده با حضور در محل حادثه حریق، ضمن رسیدگی و ارزیابی حادثه، به اخذ مدارک و تکمیل پرونده اقدام نمودند و کلیه خسارت بیمه گذاران در بازه زمانی ۲۰ روز پس از ایجاد آتش سوزی به ایشان پرداخت شد. شرکت بیمه دی در راستای چشم انداز خود که دستیابی به عنوان «پدیده محبوب مشتریان» است، در تلاش است با کسب رضایت حداکثری مشتریان، این مهم را تحقق بخشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: