کد خبر: ۱۳۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
زمان و مکان برگزاری آزمون عملی رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر شامل آهنگسازی، موسیقی ایرانی، موسیقی جهانی، مجسمه‌سازی و عکاسی در آزمون سراسری سال 1399 تعیین شد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، زمان و مکان برگزاری آزمون عملی رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر شامل آهنگسازی، موسیقی ایرانی، موسیقی جهانی، مجسمه‌سازی و عکاسی در آزمون سراسری سال 1399 تعیین شد.

متقاضیان مجموعه رشته ­های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی ­هنر شامل آهنگسازی، موسیقی ایرانی، موسیقی جهانی، مجسمه‌سازی و عکاسی دانشگاههـا و مؤسسات‌ آموزش‌ عالـی در آزمون‌ سراسری‌ سال‌ 1399، دارای آزمون عملی هستند.

1-‌ آزمون عملی منحصراً از متقاضیان گروه آزمایشی هنر که‌ در جلسه آزمون حاضر بودند و علاقه­ مندی خود را با پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی و طراحی رشته­ های تحصیلی مربوط در درگاه اطلاع‌ رسانی این سازمان اعلام کرده اند، به عمل خواهد آمد.

2-‌ افرادی که متقاضی آزمون عملی و طراحی رشته‌های تحصیلی مذکور (در بخش پذیرش با آزمون) شده‌اند، درصورت تمایل لازم است پس از اعلام نتایج اولیه با توجه به دوره‌هایی که براساس کارنامه در آن مجاز به انتخاب رشته می­ شوند، با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در زمان مقرر (اواخر شهریورماه) نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی مربوط در فرم انتخاب رشته این آزمون در هر اولویتی که علاقه دارند اقدام کنند.

3-‌ متقاضیانی که نسبت به واریز هزینه آزمون عملی خود اقدام نکرده اند باید در زمان اعلام شده کارت آزمون عملی یا طراحی خود را از طریق درگاه این سازمان پرینت کرده و طبق آدرس مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون عملی، در زمان مقرر به محل برگزاری آزمون عملی مراجعه کنند.

4-‌ افرادی که متقاضی رشته‌های فوق بوده و نسبت به پرداخت هزینه آزمون عملی در موعد مقرر اقدام نکرده اند و به هر دلیل موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی یا طراحی از درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نشده اند، و همچنین متقاضیانی که در زمان مقرر موفق به اعلام علاقه مندی نشده ­اند، در صورت دارا بودن شرایط آزمون عملی، باید با همراه داشتن رسید پرداخت هزینه، دو قطعه عکس و کارت شناسایی معتبر، در روزهای برگزاری آزمون به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص در محل برگزاری آزمون عملی براساس برنامه زمانی­ اعلام شده در جدول ذیل، مراجعه کنند.

5- پرینت کارت برای متقاضیان رشته‌های اعلام شده 24 ساعت قبل از تاریخ برگزاری آزمون از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دریافت خواهد بود.

جدول برنامه‌ زمان و مکان رفع نقص و برگزاری آزمون عملی و تخصصی رشته‌های تحصیلی از این آدرس در دسترس است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار