کد خبر: ۱۳۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
آتش زمزم همکاری مدیران عامل شرکت های پتروشیمی در تخصیص اعتبارات لازم جهت کمک به اقدامات پیشگیرانه و تجهیز اماکن درمانی را بسیار چشمگیر دانست و از همکاری کامل آن ها در این زمینه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی بیمارستان صنایع پتروشیمی شهرک بعثت اصلی ترین مرکز درمانی شهرستان بندرماهشهر جهت بستری بیماران کرونایی از ابتدای شیوع این ویروس بود که همین موضوع حمایت های ویژه شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی را در جهت تجهیز و تقدیر از کادر درمانی این بیمارستان را می طلبید.
بر همین اساس محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی به نمایندگی از شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه با حضور در بیمارستان صنایع پتروشیمی، از کادر درمانی این بیمارستان تقدیر کرد.
آتش زمزم در این دیدار به بخشی از اقدامات صورت گرفته از سوی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی در جهت افزایش و بروزرسانی امکانات درمانی شهرستان بندرماهشهر اشاره کرد و گفت: در روزهای ابتدایی ورود ویروس به کشور، اولین جلسه کمیته اضطراری با حضورمدیران محترم عامل شرکت های پتروشیمی برگزار شد و با علم به این موضوع که منطقه ما نیز به زودی درگیر این بیماری خواهد شد، تلاش کردیم با انجام برخی اقدامات پیشگیرانه از شیوع ناگهانی آن جلوگیری کنیم.
وی افزود: شهرستان بندرماهشهر به جهت ماهیت صنعتی که دارد روزانه محل تردد افراد مختلف از سایر نقاط استان و کشور است که همین موضوع کنترل ورود و خروج را در مقایسه با سایر شهرستان ها سخت تر می کرد و نگران بودیم که این رفت و آمدها فراگیری ویروس را بیشتر کند.
آتش زمزم همکاری مدیران عامل شرکت های پتروشیمی در تخصیص اعتبارات لازم جهت کمک به اقدامات پیشگیرانه و تجهیز اماکن درمانی را بسیار چشمگیر دانست و از همکاری کامل آن ها در این زمینه خبر داد.
مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی همچنین با تقدیر از اقدامات جهادی کادر درمانی در سراسر شهرستان بویژه بیمارستان صنایع پتروشیمی شهرک بعثت گفت: در آغاز شیوع بیماری در بندرماهشهر، بیمارستان صنایع پتروشیمی به عنوان مرکز اصلی نگهداری بیماران کرونایی معرفی شد و کادر درمانی آن بصورت شبانه روزی پای کار آمدند و حتی سلامت خودشان را نیز به خطر انداختند که این فداکاری ها جای قدردانی دارد.
در ادامه این نشست ناصر امیر پور رئیس بیمارستان صنایع پتروشیمی نیز به بخشی از فداکاری های همکارانش در راه مبارزه با این بیماری اشاره کرد و گفت: در این چند ماهی که بیماری کوید19 در منطقه ما شایع شده است، یکی از همکاران ما متاسفانه جان خودش را از دست داد و بسیاری از همکارانمان به بیماری مبتلا شدند به نحوی که مجبور می شدیم بصورت همزمان چندین نفر از پرستاران و کادر پزشکی و درمانی را جهت طی کردن دوران قرنطینه ترخیص کنیم که این موضوع فشار را بر سایر همکاران بیشتر می کرد اما همکاران ما با تمام وجود پای کار ایستادند و به فعالیتشان ادامه دادند.
وی همچنین با تقدیر از توجه مدیران عامل شرکت های پتروشیمی به تجهیز کردن بیمارستان صنایع پتروشیمی، ابراز امیدواری کرد که این حمایت ها ادامه داشته باشد و شهروندان نیز با رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی به ریشه کن شدن این بیماری کمک کنند.
در پایان این نشست از تعدادی از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان صنایع پتروشیمی به نمایندگی از450 نفر از کادر درمانی این بیمارستان با اهدا کارت های هدیه جمعا به ارزش 5 میلیارد و 500 میلیون ریال تقدیر شد.
گفتنی است که پیش از این نیز با اهدا 530 کارت هدیه جمعا به مبلغ 5 میلیارد ریال به شبکه بهداشت بندرماهشهر از کادر درمانی شهرستان تقدیر به عمل آمده بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: