کد خبر: ۱۳۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
نماینده بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی شیوه مدیریت دکتر سالاری در سازمان تأمین اجتماعی را قابل تقدیر دانست و گفت: دکتر سالاری در تامین اجتماعی عملکرد موفقی دارد و تعامل ایشان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز مطلوب است.

محمد طلا مظلومی در حاشیه جلسه مجمع نمایندگان استان خوزستان با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه موضوعات تامین اجتماعی دغدغه خاطر نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، افزود: رویکرد دکتر سالاری بسیار مثبت است و با اجرای برنامه‌های در دست اقدام ایشان، برخی از کاستی‌ها و نارسایی‌ها کاهش می یابد و خدمات مطلوب و بی منتی توسط سازمان تأمین اجتماعی به جامعه ارائه می‌شود.
وی بر لزوم توسعه خدمات درمانی تأمین اجتماعی به‌ویژه در مناطق محروم تأکید کرد و گفت: براساس اعلام دکتر سالاری برای ارتقائ خدمات درمانی در کشور برنامه‌ای براساس عدالت در ارائه خدمات در حال اجراست و می تواند خلأهای درمانی را برطرف کند.
نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی، معتقد است متناسب‌سازی مستمری بازنشستگان از سوی سازمان تامین‌اجتماعی، اقدامی ارزشمند و نشان‌دهنده نگاه و رویکرد مثبت وتلاش این سازمان برای بهبود شرایط معیشتی این قشر است.
مظلومی گفت: رویکرد سازمان تامین‌اجتماعی و مدیرعامل این سازمان، رویکردی توسعه‌گرا و تحول‌خواه است، اگرچه در حوزه عملکردی، هنوز جای کار بیشتری وجود دارد.
وی افزود: اقداماتی چون تقویت امکانات و ظرفیت‌های درمانی در مناطق کمتر برخوردار، بازپرداخت مطالبات مراکز درمانی و متناسب‌سازی مستمری‌ها و در کنار همه اینها تلاش برای تسهیل شیوه‌های ارائه خدمات، نشان‌‌دهنده این است که رویکرد حاکم بر این سازمان در دوره دکتر سالاری، رویکردی تحول‌گرا و توسعه‌نگر است

نام:
ایمیل:
* نظر: