کد خبر: ۱۳۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹

ادامه بحران اقتصادی و ریزش شدید بورس سهام و اوراق بهادار، صدها هزار خانواده را بدون هیچ دارایی گذاشته و افراد زیادی نیز به زیر خط فقر رسیدند.

قسمت عمده ای از آنها پس اندازهای خود را از دست دادند و و حال در ندانم کاری بسر میبرند.

امیر، یک راننده تاکسی از تهران میگوید: "من تمام دار و ندار خود رو تو بورس گذاشتم، چون همه گفتند امنه. ولی یکدفعه همش ریخت. من نا امید شدم، خدا میدونه فردا چه بلای سرمون میاد".

در ادامه جریان ریزشهای اخیر و ضرر مالی سرمایه گذاران از وضعیت غیر ثابت بورس، موسسه حقوقی « کافه قانون» تصمیم گرفت به متضرران کمک و پشتیبانی حقوقی خود را ارائه دهد تا بتوانند زیان مالیشان را تا جای ممکن جبران کنند.

متاسفانه خیلی از سهام داران اعتقاد دارند که بورس، مانند یک دستگاه پول ساز است و میتوان یکروزه میلیاردر شد. اما حقیقت کاملا پیچیده تر است، مخصوصا در این دوران که شاخص بورس چنین سقوطی دارد.

به دلیل ثابت نبودن بازار و همچنین دستکاری های غیر قانونی در نرخ سهام، مشاورین حقوقی «کافه قانون» به هزاران سرمایه گذار ضرر دیده بی گناه مشاوره رایگان ارائه میکنند.

امیر افزود: "بعد از به باد رفتن پس اندازم، با «کافه قانون» تماس گرفتم و وکلای حرفه ای به من پاسخ دادن. کارشناس های این موسسه به من چند نکته بسیار مهم نشان دادن و همچنین چند فرم لازم رو برام پر کردن تا به زودی بتونیم حد اقل برخی از ضرر ها رو جبران کیم".

«کافه قانون» به هزاران پرونده سابق مشتریان خود که با موفقیت به پایان رسیده اند، افتخار دارد. رضایت مشتریان مهمترین عامل موفقیت این موسسه است.

اگر شما هم فکر میکنید که ضرر مالی داده اید، با این موسسه توسط سایت زیر در تماس باشید.

https://cafeghanoon98.com/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار