کد خبر: ۱۳۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
فلاحی در گفتگو با مهر:
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات موافقت کرد که کنکور نظام قدیم تمدید نشود و کسانی که متقاضی شرکت در کنکور هستند، در کنکور نظام جدید شرکت کنند.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار مهر، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گفت: این جلسه با حضور رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور برای بررسی موضوع تمدید برگزاری کنکور نظام قدیم برگزار شد.

وی بیان کرد: رئیس سازمان سنجش این توضیح را ارائه داد که بسیاری از متقاضیان کسانی هستند که در چند سال گذشته در کنکور شرکت کرده اند و اگر قرار باشد سال آینده هم سوالات جداگانه ای برای نظام قدیم طراحی شود، از اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عقب می مانیم و باید مجدداً سوال طرح کنیم.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: طبق گفته رئیس سازمان سنجش، متقاضیان کنکور نظام قدیم ۸۰ هزار نفر بوده که ۶۰ هزار نفر آنها برای رشته علوم تجربی هستند و لذا از کمیسیون درخواست شد که با تمدید برگزاری کنکور نظام قدیم موافقت نشود.

فلاحی بیان کرد: بر این اساس، کمیسیون آموزش و تحقیقات با این توضیحات موافقت کرد که کنکور نظام قدیم تمدید نشود و کسانی که متقاضی شرکت در کنکور هستند، در کنکور نظام جدید شرکت کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار