کد خبر: ۱۳۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
پس از وقفه‌ای طولانی، رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از دیروز (دوشنبه) آغاز شد و تیم فوتبال پرسپولیس ایران نیز امروز (سه شنبه) در دوحه قطر با التعاون عربستان دیدار می‌کند.

پرسپولیس - التعاون؛ دوئل قهرمان ایران با نماینده سعودی

امشب نمایندگان ایران به مصاف حریفان در لیگ قهرمانان می‌روند.

تیم التعاون که رقیب نماینده ایران در این مسابقه است، وضعیت خوبی را در لیگ عربستان پشت سر نگذاشت و با وجود اینکه در صدر جدول گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، اما در ۸ مسابقه از ۱۰ دیدار آخر خود در لیگ عربستان شکست خورد و در پایان فصل در رده یازدهم  قرار گرفت.

التعاون با زوج دیوک، مهاجم استرالیایی و ایاگوی برزیلی به مصاف پرسپولیس می‌رود. تمرینات  این ۲ بازیکن خارجی به وضوح نشان می‌دهد که در ترکیب اصلی التعاون برابر پرسپولیس قرار می‌گیرند. تمرینات التعاون پس از برکناری سرمربی پرتغالی زیر نظر عبدالله العسیری دنبال می‌شود.

تیم پرسپولیس در گروه C لیگ قهرمانان آسیا ۲ بازی انجام داده که حاصل آن یک شکست و یک تساوی بوده است. سرخپوشان در نخستین بازی خود برابر تیم الدحیل قطر با ۲ گل شکست خوردند، اما در بازی دوم توانستند با تساوی ۲ - ۲ برابر الشارجه با یک امتیاز امارات را ترک کنند. در حال حاضر پرسپولیس با ۱ امتیاز در رده سوم گروه قرار دارد.

در مجموع ۸ بازی در گروه C لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است که پرسپولیس در ۴ بازی باقی مانده باید به ترتیب به مصاف تیم‌های التعاون عربستان (۲ بازی رفت و برگشت)، الدحیل و الشارجه امارات برود.

پرسپولیس در صورتی که می‌خواهد از گروه خود صعود کند باید با کسب امتیاز کامل برابر حریف عربستانی در ۲ بازی رفت و برگشت جبران مافات کند و رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا دهد.

درباره نقل و انتقالات پرسپولیس باید بدانید که علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و علی علیپور از این تیم جدا شده اند. البته مدیران پرسپولیس هفت بازیکن را در فصل نقل و انتقالات به خدمت گرفتند، اما هواداران هنوز نگران وضعیت تیم خود هستند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس: 

حامد لک - محمد حسین کنعانی زادگان - شجاع خلیل زاده - سعید آقایی - سیامک نعمتی - احمد نوراللهی - میلاد سرلک - بشار رسن - احسان پهلوان - وحید امیری  و عیسی آل کثیر.

دیدار این ۲ تیم روز سه شنبه ساعت ۲۲:۳۰ در دوحه قطر برگزار می‌شود.

همچنین در دیگر بازی امروز سه شنبه تیم های سپاهان ایران و النصر عربستان به مصاف هم می روند.

سپاهان ایران - النصر عربستان (سه شنبه ساعت ۲۲:۳۰)

تیم فوتبال سپاهان باید در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود. سپاهان ایران که در گروه بسیار سختی قرار دارد، با ۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. السد قطر و النصر عربستان هم با ۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارند. در صورت شکست در این مسابقه کار سپاهان برای صعود سخت می‌شود، زیرا السد هم از شانس زیادی برای کسب پیروزی برابر العین برخوردار است.

سپاهان در این دیدار محرم نویدکیا اسطوره این باشگاه را روی نیمکت خود خواهد دید. نویدکیا جانشین امیر قلعه نویی در سپاهان شده و همه منتظر هستند تا عملکرد او را به عنوان مربی ببینند.

سپاهان در فصل نقل و انتقالات سعید آقایی، علی قربانی، ولادمیر کومان و محمد ایرانپوریان را به تیم‌های دیگر واگذار کرد. آن‌ها در عوض ۲ بازیکن جدید به خدمت گرفتند. نژادمهدی و دانیال اسماعیلی فر به این تیم منتقل شدند. ضمن اینکه "ساکت " بار دیگر به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد تا سپاهان را به روز‌های اوج برگرداند.

سپاهان در لیگ نوزدهم فوتبال ایران با ۴۹ امتیاز در مکان پنجم قرار گرفت. در سمت مقابل، النصر عربستان پس از الهلال عنوان نایب قهرمانی را در لیگ داخلی کسب کرد. این تیم خط حمله بسیار ویرانگری دارد و در ۵ بازی آخر خود، ۱۶ گل وارد دروازه حریفان کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار