کد خبر: ۱۳۲۲۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۲
  عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات و خرید بازیکنان نه چندان مطرح کنار جذب رشید مظاهری و جذب مدافع جدید و گران قیمت، با وجود تمدید قرارداد تمام ارکان دفاعی، اعتراض بعضی از اعضای هیات مدیره باشگاه را به همراه داشته است.

   به گزارش جام نیوز، عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات و خرید بازیکنان نه چندان مطرح کنار جذب رشید مظاهری و جذب مدافع جدید و گران قیمت، با وجود تمدید قرارداد تمام ارکان دفاعی، اعتراض بعضی از اعضای هیات مدیره باشگاه را به همراه داشته است. حتی دیروز قرار بود در جلسه هیات مدیره در باره این خریدها گفتگو شود که احمد سعادتمند به دلیل طولانی شدن جلسه اش در یک نهاد نظارتی به جلسه نرفت. در این رابطه شنیدیم یکی از اعضای هیات مدیره استقلال که اتفاقا کمک های مالی خوبی به این باشگاه کرده، پیغام داده دیگر حاضر نیست از جیبش برای آبی ها هزینه کند و به این شکل اعتراض خود را به این مساله نشان داده است.

 

استقلال در شرایطی 5 خرید در فصل نقل و انتقالات انجام داده که به جز رشید مظاهری و مرادمند بازیکن چندان مطرحی جذب نشده و از طرف دیگر به گفته بسیاری از نزدیکان باشگاه ارقامی که استقلال هزینه کرده بیشتر از عرف است. البته در مورد خرید مرادمند هم اعتراض از طرف برخی اعضای هیات مدیره شنیده می شود. قرار است به زودی اعضای هیات مدیره استقلال جلسه ویژه ای را برگزار کنند تا با طرح موضوع نقل و انتقالات و رفع ابهام ها، به دلخوری ایجاد شده میان اعضا پایان دهند.

 

عضو شاکی هیات مدیره استقلال، در اولین روزهای شروع فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه بازوی احمد سعادتمند بود اما در ادامه نقل و انتقالات به سمت و سویی رفت که مدنظر این عضو نبود و ورود افراد غیر مسئول به یارگیری باشگاه باعث ایجاد دلخوری او شده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
0
0
تا دیر نشده دعوا رو بگذارید کنار وبه دروازه بان شش دانگ بخرید اگه مظاهری برگرده تراکتور چه میکنید استقلال با حسینی هیچی نمی شه وبه هیچ کجا نمیرسه بعدا تقسیم غنائم کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار