کد خبر: ۱۳۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
گروه استان‌ها- بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی تنفسی منطقه سیستان امروز با حضور معاون درمان وزیر بهداشت، استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان استانی و محلی به صورت ویدئوکنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زابل، بیمارستان 64 تخت‌خوابی تنفسی منطقه سیستان امروز با حضور معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان استانی و محلی به صورت ویدئوکنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل در این مراسم اظهار داشت: بیمارستان تنفسی 64 تخت‌خوابی زابل نخسیتن بیمارستان تخصصی کشور در این زمینه است که با توجه به وزش بادهای 120 روزه و ریزگردهایی که هر ساله در سیستان پراکنده شده و موجب ایجاد اختلالات تنفسی برای مردم می‌شود، از طرح‌های مهم وزارت بوده و خدمت مهمی برای مردم سیستان محسوب می‌شود.

هادی میرزایی با اشاره به اینکه 27 میلیارد تومان اعتبار برای راه‌اندازی این بیمارستان با زیربنای پنج هزار و 800 مترمربع صرف شده، افزود: عملیات ساخت این بیمارستان از سال 94 آغاز شده بود که خوشبختانه امروز به بهره‌بردرای رسید تا تعداد زیادی از مردمی که همه ساله در پی وقوع ریزگرد و آلودگی هوا با مشکلات تنفسی مواجه می‌شوند از خدمات مناسب درمانی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به آمار قابل توجه مبتلایان به سل در منطقه سیستان، گفت: بنای بیمارستان تخصصی سل زابل نیز تکمیل شده و به زودی با تجهیز این بیمارستان مردم پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز در منطقه سیستان سیستان از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/393/ ع

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار