کد خبر: ۱۳۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
گروه استان‌ها- رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی از ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در تمامی محورهای ورودی و خروجی به مشهد خبر داد.

سرهنگ هادی امیدوار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: بنابر تصاویر دریافتی از دوربین‌های پلیس ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی آزادراه شهید شوشتری- مشهد، مشهد- فریمان و مشهد- کلات نیمه سنگین و پرحجم است و پلیس به صورت شبانه‌روز در تمامی مسیرها حضوری فعال دارد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی افزود: هموطنان از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت الزام بودن سفر نکات ایمنی و دستور العمل های بهداشتی را در طول سفر رعایت کنند.

امیدوار تصریح کرد: تاکنون هیچ گونه محدودیت تردد در مسیرهای استان اعلام نشده است اما هموطنان برای پیشگیری از موج سومکرونا از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

وی افزود: رانندگان رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را در اولویت سفر خود قرار دهند و با رانندگان متخلف اعمال قانون خواهد شد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی در ادامه خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته 9 فقره تصادف جرحی با 14 مجروح در جاده‌های استان رخ داد که 2 تن از این تعداد در بیمارستان جان باخته‌اند.

انتهای پیام/282/ ع

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار