کد خبر: ۱۳۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیجیان در راه حمایت از رهبری مقاوم ایستاده‌اند، گفت: حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب اولویت بسیجیان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود محمدی‌شاهرودی جانشین مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین از قرارگاه مقاومت بسیج ثامن‌الائمه (ع) شهرستان سمنان بازدید کرد.

او ضمن اشاره به اهمیت بالای کار در بسیج گفت: محور برنامه‌های بسیج، جهاد و امیدآفرینی است و در این راه امید و اتکای همگی باید به خداوند باشد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: صبر، کلیدواژه و رکن اساسی رفتاری بسیج و بسیجیان است؛ به‌خصوص در شرایط ویژه‌ای که در سال‌های ۹۸ و ۹۹ به وجود آمده و برنامه‌ها و اقدامات ما در کشور تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفته است.

محمدی‌شاهرودی ادامه داد: باید خداوند را شاکر باشیم که زمینه فعالیت در بسیج را برای ما فراهم کرد تا خدمت‌گزار نظام و مردم باشیم.

او افزود: آنچه در بسیج برای ما مهم بوده، اولویت‌ها در مأموریت‌هاست و باید در هر مقطع زمانی اولویت و مأموریت را بشناسیم. وظیفه اصلی ما، حفظ دستاوردهای نظام اسلامی و انقلاب است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: سه وظیفه اساسی در بسیج داریم که باید به آن اهمیت بدهیم؛ بیانات حضرت امام خامنه‌ای را خوب بشنویم، بعد از شنیدن خوب اطاعت کنیم و در پایان در این راه استقامت و اطاعت داشته باشیم.

محمدی‌شاهرودی اضافه کرد: بعضی‌ها اطاعت می‌کنند؛ ولی چون مسیر سخت است و پر از پستی و بلندی، در این راه خسته می‌شوند؛ اما بسیج و بسیجیان تا آخر در این راه مقاوم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/74001/م/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار