کد خبر: ۱۳۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
امام جمعه فرادنبه در خصوص اهانت مجله فرانسوی به ساحت پیامبر(ص) گفت: هدف دشمن از این کار سنجیدن غیرت دینی مسلمانان است، اگر مسلمانان متحد باشند، بدیهی است که دشمنان دین اسلام جسارت چنین کاری را ندارند.

حجت‌الاسلام علی‌مدد مالکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص اهانت به ساحت پیامبر(ص)گفت: همه‌ انبیا برای ما محترم هستند، مخصوصا پیامبر اکرم(ص) که خاتم انبیا است، بسیار برای ما محترم‌تر و عزیزتر است و همه‌ مسلمانان باید متحد و همدل این حرکت زشت را محکوم کنند، اگر مسلمانان متحد باشند، بدیهی است که دشمنان پیامبر و دین اسلام جسارت چنین کاری را ندارند.

امام جمعه فرادنبه افزود: دشمنان اسلام از همبستگی و قدرت مسلمانان در جهان هراس دارند، این اولین‌باری نیست که به بزرگان و مقدسات دین ما توهین می‌کنند، برای مثال در سال ۲۰۰۵ اولین توهین توسط یک نشریه‌ دانمارکی صورت گرفت و در سال ۲۰۰۶ به وسیله همین نشریه فرانسوی دوباره بی‌احترامی‌ها تکرار شد، پس از آن کشورهای دیگری چون انگلستان، آلمان، ژاپن، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، نروژ و خیلی کشورهای دیگر از سال ۲۰۰۶ به بعد این بی‌احترامی‌ها را داشته‌اند.

وی در ادامه افزود: هدف دشمن از این کار سنجیدن غیرت دینی مسلمانان است، می‌خواهد احترام و ارادت به پیامبر اکرم(ص) را بسنجد‌، پبش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که تا چند سال آینده، اسلام بزرگ‌ترین دین در بین ادیان جهان خواهد بود، دشمنان نسبت به این موضوع هراس دارند ولی بیشتر از همبستگی و اتحاد بین مسلمانان می‌ترسد.

مالکی خاطرنشان کرد: مدتی است که در کشورهای اروپایی به خصوص فرانسه و در کشور آمریکا مردم نسبت به دولت و بی‌عدالتی معترض هستند، ممکن است هدف دشمن از نوشتن این مقاله منحرف کردن افکار عمومی از آن موضوع و درگیری‌ها باشد.

انتهای پیام/3339/م

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار