کد خبر: ۱۳۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹
پیام‌های ارسالی شما از طریق شبکه‌های اجتماعی؛
مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۲۹ شهریور، در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ بیست و نهم شهریور، در ادامه قابل مشاهده است.

 


اینم وضعیت مردم بلوچ در ایرانشهر. برای یک کپسول گاز باید از ساعت ۴ صبح تا غروب تو صف باشند. لطفاً پیگیری کنید تا به این حال مردم رسیدگی کنند.


 

سلام خسته نباشید خواهش می‌کنم از افتخار محل ما جانباز دو چشم و تمام بدن ترکش مصاحبه‌ای داشته باشید با تشکر. از مازندران نوشهر روستای توسکاتک.



سلام شما درباره بن و مسکن کارگر‌ها که حق آن‌هاست کارفرما قانون را دور می‌زند و به آن‌ها پرداخت نمی‌کنند پیگیری می‌کنید که من آدرس بدم کارفرمای ما حق همه ما رو می‌خورد.



سلام خسته نباشید من امروز قارچ خریدم کیلویی ٣٥تومان البته قارچ مانده که بوش حال آدم رو به هم می‌زد اخه این چه وضعیه کسی واقعاً نیست پیگیری کند.


 

اینجا ورودی روستای گراچقا در دو کیلومتری شمال همدان محور علی‌آباد به گراچقا است این جاده دو کیلومتری فاقد شانه خاکی فاقد خط‌کشی فاقد تابلو نشان‌دهنده دوطرفه بودن عبور و از همه مهم‌تر فاقد چراغ چشمک‌زن در این تقاطع است از مسئولین اداره راه شهرستان درخواست داریم جهت رفع نواقص قبل از دادن تلفات جانی اقدام نمایند.


 

روستای شهیدپرور آرزو از توابع شهرستان باغ‌ملک استان خوزستان تنهایی روستایی است که از حومه منگشت ابوالعباس این شهرستان بعد از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی فاقد آب شرب می‌باشد این روستا ۵۲ خانوار دارد و هر ساله باید مسیر زیادی را برای تهیه آب شرب طی کند و تنها چشمه‌ای که مردم این روستا محروم و بی کس از آب آن استفاده میکردن هم دو سالی هست که ناپدید شده و مردم این روستا به سختی و هزینه بالایی پرداخت می‌کنند برای سه هزار لیتر آب که با مخزن یدک تراکتور حمل می‌شود و با نهایت صرفه‌جویی سه روز بیشتر طول نمی‌کشه مبلغی ۱۵۰۰۰۰۰ هزار ریالی پرداخت می‌کنند و متأسفانه تا الآن هیچ مسئول شهرستانی و استانی برنامه خاصی برای این روستا نداشته و ندارند. ضمن عرض خسته نباشی خدمت تمامی مجموعه مجله خبری از شما عزیزان این مجموعه خواهشمندم این مشکل بی‌آبی مردم این روستا را پخش کنید تا شاید مسئولین شهرستانی به داد مردم این روستا برسند.



سلام خودروی mvm پیش ثبت‌نام کردم دیروز پیام اومد ۲۵ درصد گران شده آیا دلار ۲۵ درصد گران شده؟ چرا برای حمایت از خودروسازان به آن‌ها مجوز داده شده ۳ ماه قیمت افزایش بدن. این یعنی حمایت از ظالم هیچ‌کس از مسئولین نیز برای این بی‌سامانی پاسخگو نیست خواهشمندم پیام منو به رئیس قوه قضائیه برسانید، زیرا جز او کسی پیگیر مطالبات مردم نیست بابا به دادمان برسید قیمت اجاره خرید رهن در پرند داره سر ب فلک می‌کشد.



سلام من یه دانش‌آموز پایه ۱۲ هستم در مدرسه ما اصلاً از تب‌سنج یا دستگاه ضدعفونی‌کننده دست استفاده نمی‌شود و دانش آموزان با رعایت فاصله سر کلاس نمی‌شینند. لطفاً پیگیری بکنید. مدرسه ولایت کنار شهرداری منطقه ۱ اسلامشهر استان تهران


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار