کد خبر: ۱۳۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹
ورزش سه نوشت: با پایان دور چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا آماری از این مسابقات را ارائه داد.

با پایان هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، صعود 2 نماینده عربستان یعنی تیم های النصر و الاهلی به دور یک هشتم نهایی این رقابت ها قطعی شده است و سایر تیم ها در دو هفته باقیمانده، به دنبال کسب جایگاه بهتر و صعود به دور بعدی هستند.

با پایان هفته چهارم این رقابت ها، وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارائه آمارهای مجزایی در زمینه های مختلف، به بررسی بازی های انجام شده پرداخت که در این بین نمایندگان زیادی از تیم های ایرانی در این آیتم های مجزا دیده می شود.

در بخش بهترین مدافعان این رقابت ها و در زمینه دفع توپ از دروازه خودی، فرشاد فرجی بازیکن تیم شهرخودرو مشهد با 15 بار دور کردن توپ از دروازه در بین برترین‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. فرجی در رده ششم مشترک قرار گرفته است. تسوکاسا شیوتانی بازیکن ژاپنی العین با 24 دفع توپ در رده نخست قرار دارد.


در میان بهترین دروازه بانان این رقابت ها نیز حامد لک سنگربان پرسپولیس با 2 کلین شیت به همراه سنگربانان الهلال، النصر، التعاون، شباب الاهلی و السد در رده نخست مشترک قرار دارد.


اما در زمینه بیشترین سیو یا نجات دروازه نیز پیام نیازمند سنگربان جوان سپاهان در رده دوم قرار گرفته است. نیازمند تاکنون موفق به ثبت 13 سیو در این رقابت ها شده است. برد جونز سنگربان النصر با ثبت 19 سیو در رده نخست قرار دارد. این سنگربان استرالیایی تنها در دیدار شب گذشته مقابل سپاهان موفق به ثبت 8 سیو شده بود.


در بخش سانتر بر روی دروازه نیز بشار رسن، سعید آقایی و محمدرضا حسینی در جمع بازیکنان با بیشترین سانتر تا پایان هفته چهارم قرار گرفته اند. رسن با 20 سانتر، آقایی با 18 و حسینی نیز با 17 سانتر در رده های پنجم، هشتم و نهم ایستاده اند.


شجاع خلیل زاده با ثبت 286 پاس، در این زمینه بیشترین آمار را در میان تمام بازیکنان حاضر در این رقابت ها به ثبت رسانده است. اکبر صادقی، علی نعمتی و مهدی کیانی نیز در بین 10 بازیکن با ثبت بیشترین پاس حضو دارند.


امید نورافکن بازیکن سپاهان با خلق 8 موقعیت گلزنی در میان بهترین بازیکنان لیگ قهرمانان آسای حضور دارد. اکرم عفیف بازیکن قطری السد و سباستین جووینکو بازیکن ایتالیایی الهلال با ایجاد 12 موقعیت گلزنی، در رده نخست مشترک این آیتم قرار دارند.


اما مهدی ترابی علی رغم جدایی از تیم پرسپولیس با ثبت دو پاس گل در جمع بهترین پاسورهای لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد. بغداد بونجاح مهاجم الجزایری السد نیز تاکنون موفق به خلق 3 پاس گل شده و در رده نخست بهترین پاسورهای لیگ قهرمانان قرار دارد.


محمد محبی بازیکن جوان تیم سپاهان نیز در جمع بازیکنان برتر از نظر شوت‌ زنی تا پایان هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. محبی موفق شده 10 بار به سمت دروازه حریفان شوت زنی کند و در رده پنجم قرار بگیرد. عبدالرزاق حمدالله کاپیتان النصر به 16 شوت به سمت دروازه رقبا، در صدر ایستاده است.


اما در نهایت و در جدول بهترین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا نیز عبدالرزاق حمدالله با 5 گل زده در صدر ایستاده و عنوان آقای گلی این رقابت ها را یدک می کشد. علی علی‌پور مهاجم جدا شده پرسپولیس، با دو گل زده در جمع برترین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا تا پایان هفته چهارم قرار گرفته است.

258 41

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار