کد خبر: ۱۳۲۸۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
چهل‌سالگی‌سرو/ «علی مواساز» خبر داد؛
جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: ۲ هزار برنامه در سطح استان خواهیم داشت که استانی شهرستانی محلی و منطقه خواهد بود. در برنامه از جبهه دیروز تا جبهه امروز،ب نگاه ویژه‌ای به رشادت‌های کادر درمان استان اصفهان خواهیم داشت،

به مناسبت هفته دفاع مقدس، دو‌هزار برنامه در سطح استان خواهیم داشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در اصفهان، «علی مقواساز» جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: نزدیک به ۲ هزار برنامه در سطح استان خواهیم داشت که استانی شهرستانی محلی و منطقه خواهد بود، یکی از برنامه‌ها با عنوان رزق شهدا است که طی آن ۲۳ هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان مناطق محروم اهدا خواهد شد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات ویژه این است که گروهی را به منطقه غرب کشور فرستادیم تا به‌صورت مجازی روایت‌گری انجام دهند؛ برنامه شب‌های شیدایی، بازسازی برخی از عملیات‌های دفاع مقدس در برخی از شهرستان‌ها مانند شهرستان نطنز و نجف آباد است.

مقواساز تصریح کرد: برنامه از جبهه دیروز تا جبهه امروز به موضوع فداکاری کادر درمان پزشکان پرستاران و... می‌پردازد و نگاه ویژه‌ای به رشادت‌های کادر درمان استان اصفهان خواهیم داشت، یادواره شهدا در دانشگاه‌ها نیز به‌صورت مجازی دنبال خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: همچنین راه‌اندازی کاروان‌های سیار دفاع مقدس را خواهیم داشت که با همان سبک و سیاق گذشته در ۱۰۰ نقطه استان اجرا خواهند داشت؛ مسابقات، تئاتر خیابانی و نمایشگاه نیز در ۴۰۰ نقطه خواهیم داشت.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای تجلیل از شهدای سلامت داریم؛ عطرافشانی تربت مطهر شهدا در ۵۰ نقطه استان اصفهان توسط بسیجیان خواهیم داشت و همچنین افراد در مقابل منزل شهید خانواده شهدا را زیارت می‌کنند، خاطرات شهید گفته می‌شود و در آن کوچه‌ها از خانواده‌ها تجلیل می‌شود.

مقواساز بیان داشت: اجرای میز خدمت در ۵۰ نقطه از محلات و کارخانجات خواهیم داشت و از ۱۰ عنوان کتاب دفاع مقدس و به زبان عربی و انگلیسی و فارسی رونمایی خواهد شد.

در پایان این مسئول در خصوص برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس ابراز داشت: با توجه به شرایط ویژه شیوع بیماری کرونا، همه برنامه‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و در فضای باز یا با مخاطبین محدود انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار