کد خبر: ۱۳۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
نمایشگاه دستاوردهای استانی چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان و فرماندهان ارشد استان کردستان افتتاح شد.

به گزارش دفاع‌پرس از کردستان، نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب با حضور نماینده ولی فقیه، مدیر کل حفظ آثار و دفاع مقدس، استاندار، فرماندهان سپاه، ارتش، انتظامی و مرزبانی، امام جمعه سنندج و رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان در جوار شهدای گمنام سنندج افتتاح شد.

در این نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی، دفاعی، نظامی و فرهنگی و اجتماعی در قالب غرفه در معرض عموم قرار گرفته است.

در ابتدای افتتاح این نمایشگاه، مسوولان با حضور بر سر مزار شهدای گمنام، با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

امیر حمیدرضا رحمت‌پور فرمانده لشکر عملیاتی ۲۸ پیاده کردستان در افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت: در حالی که همه شرق و غرب پشتیبان صدام حسین بودند، نیروهای مسلح با پشتیبانی ملت و رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل به پیروزی رسیدند.

وی افزود: اگرچه دشمن برنامه‌ریزی کرده بود و پیش‌بینی کرده بودند که ظرف چند روز به تهران برسند و کشور را به تصرف خود دربیاورند اما نیروهای مسلح بااتحاد در برابر آنها ایستادند و توانستند آنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۸ پیاده کردستان اذعان داشت: اگر شعار ما قوی‌بودن است، امروز به معنای واقعی قوی هستیم و در برابر هر تجاوزی می‌ایستیم.

وی تصریح کرد: اگر دشمن قصدی بکند با مشت محکم نیروهای مسلح روبرو خواهد شد و بدانند که تهدیدات و اقدامات ضدامنیتی آنان بی‌پاسخ نخواهد ماند.

به گفته امیر رحمت‌پور، خودکفایی موشکی و حملات موشکی به پایگاه‌های امریکا و دشمنان نظام از نقاط قوت کشور است که موجب رعب و وحشت دشمنان شده است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار