کد خبر: ۱۳۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
تفاهم دولت با قرارگاه خاتم برای پرداخت بخشی از بدهی و تکمیل 70 پروژه تا پایان سال

به گزارش شفاف، سعید محمد درباره دریافت طلب قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیا از دولت اظهار داشت: فعلا قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء پولی دریافت نکرده است.

وی ادامه داد: به تازگی تفاهم نامه‌ای با دولت داشته ایم مبنی بر اینکه دولت بخش از منابع را به قرارگاه خاتم بدهد و قرارگاه خاتم هم تا پایان سال 70 پروژه را تکمیل کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیا اضافه کرد: این موضوع در حد تفاهم نامه است و هنوز عملیاتی نشده است.

 پیش از این علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در این باره گفته بود: قرارگاه خاتم سرجمع بیش از 50 هزار میلیارد تومان از دولت، نهادها، شهرداری‌ها و شرکت‌های دولتی طلب دارد اما طلب آنها از دولت به معنای سازمان برنامه بودجه رقمی بیش از 10 هزار میلیارد تومان است.

به گفته علی نیکزاد در جلسه ای که با رئیس سازمان برنامه بودجه و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیا داشته اند، توافق شد آن 10 هزار میلیارد تومان طلب قرارگاه خاتم از دولت به معنای تام دولت و نه شهرداری‌ها و نهادهای دولتی و غیره، به نحوی تسویه شود؛ در این راستا مقرر شد 100 میلیارد تومان اوراق اسناد خزانه اسلامی به قرارگاه خاتم بدهند، 100 میلیارد تومان از محلی دیگر تسویه شود، ضمن آنکه سازمان برنامه و بودجه و خزانه پذیرفت مبلغ 8 هزار میلیارد تومان هم از اول فروردین 99 تا 29 اسفند 99 در اختیار قرارگاه خاتم قرار بگیرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفته بود: دوستان قرارگاه خاتم هم اعلام کردند ما هم برای خدمت به نظام، 118 پروژه داریم که این 118 پروژه در استان‌ها تا سقف 12 هزار میلیارد تومان کار می‌کنیم و عمده این پروژه‌ها را قبل از اتمام دولت دوازدهم به بهره‌برداری می‌رسانیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار