کد خبر: ۱۳۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱

به گزارش شفاف، مشکلات داوری طبق معمول در لیگ قهرمانان آسیا زیاد است.

دیدار الشارجه برابر التعاون که توسط داور کره ای سوت زده شد اشتباهات جنجالی و عجیبی داشت.

سایت عربی کوره نوشت: دو گل الشارجه در این دیدار مردود بود اما داور کره ای سوت نزد تا زمینه شکست سنگین التعاون فراهم شود. در گل سوم الشارجه توپ به دست بازیکن این تیم خورد اما داور سوت نزد تا این گل به ثمر رسیده شود و در گل چهارم هم روی کاسیو سنگربان التعاون خط صورت گرفت اما بازهم داور کره ای اعتقادی به خطا نداشت تا بازیکن الشارجه گلزنی کند.

این سایت عربی در ادامه نوشت: اشتباهات داوری زیاد شده است و همین باعث شده است تا درخواست های برای تسریع در استفاده از VAR وجود داشته باشد.

قرار است که از یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از VAR استفاده شود اما اعتراض تیم ها به داوری ممکن است که منجر به تغییر تصمیم AFC شود و شاید از مرحله نخست حذفی از  این تکنولوژی برای کم تر شدن اشتباهات داوری استفاده شود.

در دیدار پرسپولیس و الدحیل دو صحنه مشکوک داوری وجود داشت که داور سریلانکایی در صحنه اول به سود الدحیل پنالتی گرفت اما در صحنه دوم ترجیح داد که پنالتی به سود پرسپولیس نگیرد که این اعتراض سرخ پوشان را به دنبال داشت.

در این گروه که تکلیف صعود بسیار پیچیده شده است الدحیل با ۹ امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد و پرسپولیس و الشارجه هم ۷ امتیازی هستند و التعاون با ۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی جای دارد و همه چیز به هفته پایانی کشیده شده است.

در هفته پایانی پرسپولیس به مصاف الشارجه می رود و الدحیل هم با التعاون بحران زده بازی خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار