کد خبر: ۱۳۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
استفاده «جو بایدن» از نوعی دستگاه برای جواب دادن به سؤالات مجری یک شبکه آمریکایی، بار دیگر ضعف حافظه او را به مسئله‌ای جنجالی تبدیل کرد.

بایدن نماینده دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، که در حال رقابت با دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا است، بارها از سوی جمهوریخواهان به کند ذهنی متهم شده است. «دونالد ترامپ» رقیب انتخاباتی بایدن، او را «جو خواب‌آلود» و یا «جو احمق» می‌خواند و می‌گوید که وی کند ذهن بوده و توانایی رئیس‌جمهور شدن را ندارد. حتی برخی از حامیان بایدن نیز نگرانی خود را از ضعف حافظه و قدرت بیان ضعیف وی اعلام کرده‌اند. ترامپ ۷۴ ساله، بارها تلویحا اعلام کرده که بایدن باید در خانه سالمندان باشد، نه اینکه در انتخابات شرکت کند. بایدن در صورت پیروزی در انتخابات، مسن‌ترین رئیس‌جمهور آمریکا خواهد شد.
در این راستا، تصویری در شبکه‌های اجتماعی درمورد بایدن منتشر شده که جنجال زیادی به پا کرده است؛ در این تصویر دستگاهی وجود دارد که به نظر می‌رسد بایدن برای جواب دادن به سؤالات از آن استفاده می‌کند. در واقع زمانی که مجری شبکه «تلموندو» آمریکا از بایدن سؤالی را پرسید، وی به سمت این دستگاه چرخید و جواب سؤال را از روی آن خواند. این مسئله بار دیگر توجه شبکه‌های اجتماعی را درمورد ضعف حافظه بایدن جلب کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار