کد خبر: ۱۳۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱
پیام‌های دریافتی در یکم مهرماه؛
پیام‌های رسیده در تاریخ یکم مهرماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود. 

 


افزایش قیمت نان
با سلام با توجه به این‌که در سال ۹۹ قیمت نان نباید افزایش پیدا می‌کرد پس چرا به‌یک‌باره شاهد رشد قیمت نان در لرستان شدیم همیشه هزار تومان ۵ عدد نان می‌کرد و حالا ۳ عدد لطفاً علت این افزایش قیمت را پیگیر شوید حتی شیرینی فروش‌ها هم به علت افزایش قیمت آرد قیمت را بالا برده‌اند.


 

مطالبه حقوق
لطفاً گزارشی هم از شرکت‌های مشاور و پیمانکاری که با وزارت راه همکاری دارند تهیه کنید ما و شرکت‌های مشابه ما یک سال هست که حقوق نگرفتیم صدامان هم به جایی نمی‌رسد.



موضوع وام ودیعه اجاره مسکن
امیرهوشنگ بذلی هستم از شهرستان پارس‌آباد که هفته پیش برای اخذ وام ودیعه اجاره مسکن به بانک تجارت شعب مرکزی پارس‌آباد مراجعه کردم جهت تکمیل پرونده از بنده ضامن خواستم ک متصدی بانک گفت که به شرطی ضامن نمی‌خواهیم که خود وام‌گیرنده چک و سفته بده! در تاریخ ۹۹/۰۶/۳۱ که برای تحویل چک و سفته به بانک تجارت مراجعه کردم رئیس شعبه گفت چک و سفته قابل قبول نیست و باید ضامن کارمند رسمی و با کسر حقوق بیاری به این هم اشاره کرد که تلویزیون و شبکه خبر و اخبار سراسری کلاً دروغِ و بانک مرکزی گفته آقا ما غلط کردیم گفتیم تا سقف ۳۰ میلیون تومان ضامن نمی‌خواهیم حرفمان رو پس می‌گیریم؟! حالا من موندم افزایش اجاره‌بهای خانه و اثاثیه و صاحب‌خانه نمی‌دانم دردمو به کی بگم همه کارمندای بانک تجارت شدن یزید زمان کسی ما جوان‌ها رو درک نمی‌کنه لطفاً پیگیری کنید تو را خدا.


 

گرانی قطعات کامپیوتر
قطعات و کامپیوتر ب شدت گران شده‌اند از آنجایی ک بنده محصل هستم و کنکور داشتم قبل از عید فروختم قطعه گرافیک rx۵۷۰، ۴gb رو ک گارانتی هم داشت حدوداً ۱۶۵۰ خریداری کردم هفته پیش با فروشنده قطعات استوک مشهد تماس گرفتم ک همان محصول بدون گارانتی ۳۹۰۰ ب من قیمت دادن لطفاً رسیدگی کنین تا شاید کمی از درد امسال ما جوان‌ها کم بشه با تشکر.


 

تأخیر ٢ساله شرکت ایران‌خودرو برای تحویل هایما
خرداد سال ٩٧ اقدام به خرید پیش‌فروش یک دستگاه هایما باموعد تحویل مهر ٩٨از شرکت ایران خودرو انجام دادم، ولی متأسفانه تا الآن حتی دعوت‌نامه فرستاده نشده و از اون طرفم مسولین ایران‌خودرو میگن معوقه نداریم وتا پایان شهریور صفر میشه خواهشمندم پیگیری کنید با تشکر


 

وضعیت حقوق قاریان کنتور آب
مرقومه ذیل درد دل من و همکاران مظلومم هست خواهشمند است پیگیری نمایید: با سلام لطفاً در خصوص حقوق و مزایای ما قاریان کنتور آب شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران باشید که با توجه به ادغام صورت گرفته باعث کاهش حقوق و کسر بیمه ما قاریان (روستایی) گردیده که تابحال هیچ پاسخ درستی از مسئولین آبفا نگرفته‌ایم خواهشمند است از حقوق زیر پا گذاشته ما قاریان دفاع کنید.


 

تمدید ثبت‌نام آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی
روز آخر ثبت‌نام سایت دارای مشکل بود و اصلاً کارت اعتباری نمی‌شد خریداری کرد دنیا به آخر نمی‌رسد این‌همه جوان بدبخت بیکار منتظر یه استخدامین شرکت کنن تورو به خدا پیگیری کنید حداقل یه روز تمدید کنند.


 

دیلیت اکانت روبیکا
سلام خسته نباشید. کاری که پیام‌رسان روبیکا در پیش گرفته بی‌احترامی به حقوق کاربران است. هر کاربری این حق رو داره که از هر شبکه یا اپلیکیشن به طور کامل حساب کاربری خودش رو به‌طور دائم پاک کنه، اما متأسفانه روبیکا دیلیت اکانت نداره لطفاً رسیدگی کنید. موفق پیروز باشید.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار