کد خبر: ۱۳۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹
در هفته چهارم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور؛
اراک-- در هفته چهارم دور رفت مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور، دومین شکست تیم والیبال شهروند اراک در مصاف با راهیاب ملل کردستان در فصل جدید رقم خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهارم دور لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور جام سردار شهید قاسم سلیمانی عصر امروز با انجام هفت پیکار در شهرهای یزد، مریوان، تهران، آمل، ارومیه و گنبد پیگیری شد. در این هفته تیم والیبال شهروند اراک میهمان راهیاب ملل کردستان بود.

این رقابت در سالن ورزشی زاگرس مریوان در چهار ست برگزار شد، که تیم شهروند اراک دومین باخت خود را در فصل جدید تجربه کرد و تیم راهیاب ملل کردستان با شکست دادن اراکی‌ها، اولین پیروزی خود را در لیگ برتر جشن گرفتند.

شهروند ست اول را با نتیجه (۲۸--۲۶) با برتری پشت سر گذاشت و ست دوم، سوم و چهارم هم با نتایج (۲۵--۱۶)، (۲۵--۲۲) و (۲۷--۲۵) به نفع راهیاب رقم خورد تا در نهایت این مسابقه با نتیجه ۳ بر یک به سود تیم میزبان پایان یابد.

شهروند اراک در نخستین هفته لیگ در استراحت به سر برد. در هفته دوم برابر تیم هورسان رامسر باخت فنی در کارنامه اش ثبت شد. در هفته سوم مقابل خاتم اردکان تن به شکست خانگی داد و در چهارمین هفته نیز مغلوب میزبان خود شد.

گفتنی است در فصل جدید لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور ۱۵ تیم حضور دارند و هم اکنون تیم شهروند اراک در قعر جدول این دوره از رقابت‌ها قرار دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار