کد خبر: ۱۳۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۰
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان:
رشت- مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: طی چهار روز گذشته به ۸۱ خانوار آسیب دیده از سیل امدادرسانی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش غلامی پنجشنبه در گفتگویی با اشاره به آخرین وضعیت امداد رسانی به سیل زدگان شهرستان تالش، گفت: امدادگران هلال احمر تا عادی شدن شرایط در تالش حضور دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان بیان کرد: پنج تیم چهار نفره با خودروهای عملیاتی از شهرستان‌های آستارا و تالش و رضوانشهر به این مناطق اعزام شدند.

غلامی با اشاره به اقدامات عوامل امدادی هلال احمر اظهار کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر از همان ساعت ابتدایی وقوع سیل با حضور در مناطق سیل زده این شهرستان تلاش کردند تا از آلام و دردهای مردم کم کنند.

مدیرعامل هلال احمر گیلان در ادامه به برخی اقدامات انجام شده از سوی جمعیت هلال احمر در شهرستان تالش اشاره کرد و گفت: طی چهار روز گذشته امدادگران هلال احمر گیلان به ۸۱ خانوار آسیب دیده سیل امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان اینکه اقلام و امکانات مورد نیاز خانوارهای آسیب دیده نیز از سوی امدادگران توزیع شده است، ادامه داد: در این مدت ۱۱۵ تخته پتو، ۹۳ بسته غذای ۷۲ ساعته، ۱۵۰ قوطی تن ماهی و کنسرو، ۳۹۹ کیلوگرم نایلون، ۱۶۸ تخته موکت، ۶۷ عدد چراغ والور، ۷۴ عدد کلمن، ۱۴۲ کیلوگرم حبوبات، قند و شکر ۲۰۰ کیلوگرم، برنج ۲۶۴ کیلوگرم و ۲۵ کیلوگرم هم چای توزیع شده است.

غلامی تأکید کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر تا عادی شدن شرایط در شهرستان تالش در کنار آسیب دیدگان حضور دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار