کد خبر: ۱۳۳۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
سرهنگ حسنوند خبر داد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر مبارزه قاطع با سوداگران مرگ، اظهار داشت: درشهریورماه گذشته یک تن و ۸۸۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در پایتخت کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در یک ماه گذشته یک تن و ۸۵۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهر تهران کشف ۵۲ نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با بیان اینکه عزم پلیس در مبارزه با سواداگران مرگ جدی و برابر قانون قاطع و شدید است خاطرنشان کرد: هیچ نقطه‌ای از شهر تهران برای جولان قاچاقچیان مواد مخدر امن نیست، چرا که با همت و تلاش کارکنان خدوم و اشرافیت اطلاعاتی که مجموعه پلیس دارد، متهمان مواد مخدر در کوتاه‌ترین زمان دستگیر می‌شوند.

سرهنگ حسنوند از اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر در محلات خبر داد و بیان کرد: در راستای پاک سازی محلات و نقاط آلوده به تهیه و توزیع مواد مخدر، تا کنون ۴ هزار و ۲۴۰ خرده فروش دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از قاچاقچیان، توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شده در ماه گذشته یک تن و ۸۸۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است، افزود: در این مدت ۲۰۸ دستگاه خودرو و ۱۱۶ دستگاه انواع موتورسیکلت از قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ توقیف شده است.

سرهنگ حسنوند با اشاره به انهدام ۷ باند قاچاق گسترده مواد مخدر در ماه گذشته تصریح کرد: در این مدت بیش از ۶ هزار معتاد پرخطر از سطح معابر شهر تهران جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شدند.

این مقام انتظامی با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم در این امر افزود: مبارزه با مواد مخدر در شهر تهران بنا به تدابیر فرمانده محترم انتظامی تهران بزرگ و بر اساس پاسخگویی به دغدغه و مطالبات به حق پایتخت‌نشینان صورت می‌گیرد، چرا که توفیقات پلیس در این عرصه با مشارکت همه جانبه مردم محقق شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار