کد خبر: ۱۳۳۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸
رشته‌های جدید و اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ منتشر شد.
صراط:

به دنبال انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ در تاریخ ۳۱ شهریور ۹۹ و اطلاعیه ۲ مهر ۹۹، اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور ۹۹ منتشر شد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ می توانند با توجه به اصلاحیه مذکور نسبت به انتخاب رشته کنکور ۹۹ اقدام کنند.

به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون نسبت به انتخاب رشته اقدام نکرده اند ترتیبی اتخاذ شده است که متقاضیان بتوانند تا پایان روز دوشنبه ۷ مهر نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته،‌ مندرجات اطلاعیه ۲ مهر و اطلاعیه ۵ مهر به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی در کنکور ۹۹ اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده اند می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۷ مهر نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

با توجه به فشردگی زمانی در سایر فرآیندهای آزمون سراسری سال ۹۹، مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید مجدد نیست لذا ضرورت دارد داوطلبان در زمان تعیین شده نسبت به انتخاب رشته و یا ویرایش رشته‌های انتخابی خود اقدام کنند.

فایل اصلاحات و جداول دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۳۹۹ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترس است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار